ثبت نام

88904002 - 021

نیما رئیسی | تدریس خصوصی ریاضی سال دوازدهم در تهران

نیما رئیسی هستم، کارشناس ارشد رشته ریاضی محض از دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی، بیش از ۱۰ سال است که به تدریس خصوصی ریاضی مقطع دوم متوسطه و ریاضی کنکور مشغول هستم. مدرس ریاضی کنکور یکی از بهترین موسسات آموزشی در تهران هستم و مولف آزمون های شبیه سازی شده کنکور در موسسه می باشم.

ریاضی یکی از دروس بسیار مهم است که یادگیری آن به ویژه برای دانش آموزان رشته های ریاضی و تجربی از اهمیت بالایی برخوردار است. یادگیری درس ریاضی آن قدرها که دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی فکر می کنند مشکل نیست.

برای این که در یادگیری ریاضی موفق باشید نیاز دارید که پایه قوی در این درس داشته باشید. بهتر است به جای هر روش دیگری به فکر یک برنامه ریزی جدی با یک معلم خصوصی مناسب باشید، فراموش نکنید که شما کنکور را پیش رو دارید بنابراین در صورتی که نتوانید برای یادگیری  ریاضی دوازدهم برنامه ای داشته باشید مطمئنا با مشکل مواجه خواهید شد.

نیما رئیسی هستم، کارشناس ارشد رشته ریاضی محض از دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی، بیش از 10 سال است که به تدریس خصوصی ریاضی مقطع دوم متوسطه و ریاضی کنکور مشغول هستم. مدرس ریاضی کنکور یکی از بهترین موسسات آموزشی در تهران هستم و مولف آزمون های شبیه سازی شده کنکور در موسسه می باشم.

پیشنهاد من این است که با برنامه ریزی برای داشتن کلاس های مداوم ریاضی سعی کنید از آمادگی خوبی برخوردار شوید، به این ترتیب هم می توانید در کنکور موفق عمل کنید و هم می توانید برای امتحان نهایی سال دوازدهم آمادگی لازم را داشته باشید.

معمولا در کلاس های تقویتی ریاضی دوازدهم مدرس در ابتدا میزان تسلط دانش آموز به مباحث درسی سالهای گذشته را می سنجد، در صورتی که نیاز باشد باید کلاس هایی برای مرور دروسی که پیش نیاز مباحث درسی ریاضی دوازدهم است در نظر گرفته شود بنابراین تعداد کلاس ها و برنامه های مربوط به کلاس ها در این زمان مشخص می شود.

برای این که به مباحث درسی ریاضی کاملا مسلط شوید باید تمرین های بسیاری از هر درس حل کنید، تنها این روش است که کمک می کند شما ریاضی را به شکل مفهومی بیاموزید. وقتی سوالات مختلفی از هر مبحث حل کنید مطمئنا با شیوه های طراحی سوال آشنا می شوید، بنابراین پیدا کردن راه حل مناسب برای سوالات بسیار ساده خواهد بود.

نکته مهم بعدی که باید به آن اشاره کنم این است که در کنار یادگیری ریاضی باید نیم نگاهی به کنکور پیش رو هم داشته باشید، بنابراین بهتر است برای این که موفق باشید ساعاتی از کلاس درسی ریاضی را به تست زنی و یادگیری نکات تستی اختصاص دهید. می توانید برای آمادگی بیشتر در کلاس های کنکور آموزشگاهی شرکت کنید.

استفاده از کتاب های مکمل درسی نیز گزینه دیگری است که پیش روی دانش آموز دوازدهم قرار دارد، این کتاب ها بسیار کاربردی هستند، می توانید به خوبی از درسنامه، مثالها، نکات مهم هر مبحث و تمرین هایی که در آخر هر مبحث درسی ارائه شده است برای یادگیری بیشتر استفاده کنید. همچنین کتاب هایی که به منظور آمادگی کنکور تدوین شده اند نیز  میتواند بسیار مفید باشد چرا که اکثر آنها دارای پاسخنامه های تشریحی به همراه نکات تستی است. پس باید سعی کنید با یادگیری مفهومی ریاضی دوازدهم خود را برای امتحان نهایی و شرکت در کنکور آماده کنید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.