ثبت نام

88904002 - 021

موفقیت و رشد تحصیلی ستایش میرزایی

معمولا” آرزوی هر پدر و مادری است که فرزندی داشته باشند که مسیر و هدف مشخصی داشته باشد و با پشت کار فراوان به سمت اهدافش پیش برود و همان طور که می دانیم داشتن پشت کار برای رسیدن به اهداف نیاز به شخصیت مسئولیت پذیر دارد و تمرکز روی اهداف تنها از عهده افرادی بر می آید که شخصیتی قوی و با اعتماد به نفس داشته باشند.

یکی از همین دانش آموزان مستقل و مسئولیت پذیر ستایش میرزایی است.

یکی از همین دانش آموزان مستقل و مسئولیت پذیر ستایش میرزایی است.

ستایش میرزایی دانش آموزی بسیار کوشا است و برای رسیدن به اهداف خود پشتکار فراوانی دارد. ستایش نه تنها برای رسیدن به نمرات عالی در مدرسه تلاش می کند بلکه به تحصیل در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود یعنی وکالت نیز می اندیشد و با اشتیاق فراوان به سمت اهدافش پیش می رود.

مسئولیت پذیری و پشتکار ستایش نسبت به هدف تحصیلی خود باعث شده او از یک دانش آموز معمولی که بی هدف فقط در فکر رد کردن پایه های تحصیلی است ، تبدیل به دانش آموزی شود که اهداف بزرگ زندگی تحصیلی و شغلی اش را دنبال می کند.

موفقیت و رشد تحصیلی ستایش میرزایی یکی از همین دانش آموزان مستقل و مسئولیت پذیر ستایش میرزایی است.

ستایش میرزایی اکنون با انتخاب رشته انسانی وارد پایه دهم شده است و به رشته ای که انتخاب نموده بسیار علاقه مند است. او با کمک معلم خود در مدرسانه به پیشرفت های خوبی در درس ریاضی رسیده و در نظر دارد در سال های آینده در مقطع متوسطه دوم نیز در درس ریاضی برای کسب رتبه خوب در کنکور تلاش کند.

والدین ستایش در کنار تصمیمات او ایستاده اند و پشتیبان و مشوق فوق العاده ای برای ستایش هستند.

داستان ستایش میرزایی فقط به درس و اهداف خودش خطم نمی شود او برای دوستانش هم یک حامی فوق العاده است و در دوران سختی در کنار آنهاست.

موفقیت و رشد تحصیلی ستایش میرزایی یکی از همین دانش آموزان مستقل و مسئولیت پذیر ستایش میرزایی است.

دانش آموزهایی مثل ستایش میرزایی می توانند به ما یاد آور شوند که یک انسان در اوج این که به دنبال رسیدن به اهداف شخصی خود است می تواند به فکر کمک به دیگران نیز باشد و این کمک کردن باعث نمی شود که او به اهداف خود نرسد

از نظر ما ستایش می تواند در آینده یک مدیر یا یک وکیل دلسوز و فوق العاده باشد زیرا او می تواند با پشتکار فراوان به اهداف بزرگ خود برسد و دیگران را نیز در این موفقیت خود شریک کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.