ثبت نام

88904002 - 021

موسسه آموزش ریاضی در تهران با اساتید درجه ۱

مدرسانه (modaresane) یک موسسه تدریس خصوصی ریاضی است که خدمات تدریس خصوصی ریاضی در منزل در کل شهر تهران  و خدمات آموزشگاه ریاضی در غرب و مرکز تهران  ارائه می دهد.

نحوه تدریس خصوصی ریاضی در مدرسانه کاملا” متفاوت از سایر موسسات آموزش ریاضی در تهران است.

مدرسانه (modaresane) یک موسسه تدریس خصوصی ریاضی است که خدمات تدریس خصوصی ریاضی در منزل در کل شهر تهران  و خدمات آموزشگاه ریاضی در غرب و مرکز تهران  ارائه می دهد.

در این مجموعه به جای این که شما وقت زیادی را صرف این کنید که به دنبال معلم مناسب بگردید و با انواع قیمت ها از طرف آنها مواجه شوید در مدرسانه کافیست شرح حالی از فرزندتان و سطح درسی او به مشاور ثبت نام بدهید

در کمتر از ۳۰ دقیقه با توجه به درخواست شما و سطح درسی فرزندتان بهترین معلم برای او انتخاب می شود و نکته جالب این که قیمت تدریس خصوصی ریاضی مدرسانه در کل شهر تهران ثابت است و ارتباطی به محل زندگی شما ندارد و قیمت ها بر اساس کیفیت درجه یک تدریس دبیران تعیین شده است.

یکی دیگر از تفاوت های اساسی مدرسانه با سایر موسسات تدریس خصوصی ریاضی ارسال گزارش هر جلسه و پیگیری مستمر دانش آموز است.

سایر موسسات تدریس خصوصی همه چیز را به دبیر واگذار می کنند و قطعا” یک معلم به تنهایی نمی تواند پیگیری همه شاگردانش را انجام دهد.

این مجموعه پس از هر جلسه یک گزارش کامل از نحوه فعالیت دبیر و دانش آموز را از طریق تلگرام و واتساپ برای والدین ارسال می کند تا هم از این طریق نحوه تدریس معلمانش را پیگیری نماید و هم شما والدین عزیز از تمام جزئیات کلاس آگاه باشید.

مدرسانه بعد از هر ۴ جلسه برای والدین یک نمودار عملکرد از وضعیت فرزندشان در جلسات خصوصی ارسال می نماید که این وجه تمایز مدرسانه باعث شده است که مشتریان ما در نظر سنجی ها اعلام کنند که مدرسانه پیگیرترین موسسه آموزش ریاضی در تهران است و نظیر آن را تا به حال ندیده اند.

بهتر است بدانید مدرسانه دارای یک نظام آموزشی قوی و کاملا” هماهنگ با آموزش و پرورش است که این وجه تمایز باعث شده سبک تدریس معلمان مدرسانه در همه پایه ها هیچ تفاوتی با معلمان مدرسه نداشته باشد.

موسسه آموزش ریاضی در تهران با اساتید درجه 1 مدرسانه (modaresane) یک موسسه تدریس خصوصی ریاضی است که خدمات تدریس خصوصی ریاضی در منزل در کل شهر تهران  و خدمات آموزشگاه ریاضی در غرب و مرکز تهران  ارائه می دهد.

این نظام آموزشی باعث شده معلمان مدرسانه بر اساس شاخص شخصیتی دانش آموز و نوع یادگیری او و همچنین وضعیت دانش آموز تدریس نمایند.

که البته فواید داشتن نظام آموزشی را در صفحه کلاس گروهی و خصوصی ریاضی در تهران توضیح داده ایم.

به طور کلی هدف مدرسانه گرفتن دغدغه درس ریاضی از والدین است ما دانش آموزان را به ریاضی علاقه مند می کنیم و تدریس دبیرانمان را تضمین می کنیم.

۸۸۹۰۶۹۰۹

۷۷۱۸۱۳۳۶

۶۶۷۱۳۴۷۲

۴۴۰۲۵۸۶۰

۲۶۵۷۰۸۱۰

جهت ثبت نام در تدریس خصوصی و گروهی ریاضی در منزل و آموزشگاه های غرب و مرکز تهران به قسمت رزرو آنلاین دبیر مراجعه کنید و یا با شماره های بالا تماس حاصل فرمائید

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.