ثبت نام

88904002 - 021

مهرداد جمارانی | معلم تقویتی زیست دهم

مهرداد جمارانی هستم کارشناسی ارشد زیست را از دانشگاه امیرکبیر دریافت نمودم و در حال حاضر معلم تقویتی زیست دهم هستم.

پس از اینکه در سال ۹۲ فارغ التحصیل شدم در سه پروژه زیست شناسی در یک موسسه علمی مشارکت داشتم و به طور پاره وقت زیست را به صورت خصوصی تدریس می کردم.

مهرداد جمارانی هستم کارشناسی ارشد زیست را از دانشگاه امیرکبیر دریافت نمودم و در حال حاضر معلم تقویتی زیست دهم هستم.

در سال ۹۶ که فعالیت‌های پژوهشی به پایان رسید به طور تمام وقت وارد حرفه تدریس خصوصی با همکاری دو آموزشگاه کنکور در تهران شدم.

در ابتدا در بخش کنکور فعالیتم را شروع کردم و نکات مهم را به دانش آموزان کنکوری آموزش می دادماما بعد از مدتی فعالیت متوجه شدم که استعداد بسیار خوبی در آموزش زیست به دانش آموزان تقویتی دارم و همین مسئله باعث شد که به سمت تدریس خصوصی تقویتی زیست دهم گرایش پیدا کنم

در شروع جلسات خصوصی ابتدا برای اینکه میزان سطح دانش آموزان همراه در درس زیست اندازه گیری کنم ۵ سوال به صورت طبقه بندی شده به دانش آموز می‌دهم و در مدت ۳۰ دقیقه به طور کامل او را تعیین سد می کنم تا بدانم با چه دانش آموزی روبرو هستم.

در برخورد با دانش آموزان تقویتی به آنها انگیزه می‌دهند و هرگز با جملات منفی آنها را تحت فشار روانی قرار نمی‌دهم و معتقدم که دانش‌آموزان تقویتی خودشان به اندازه کافی استرس دارند و من باید عاملی برای کاهش استرس آنها باشند نه اینکه باری روی این موضوع اضافه کنم

پس از هر تدریس مجموعه سوالاتی را انتخاب می کنم تا دانش آموز خودش تصمیم بگیرد که چه تعداد از آن سوالات را حل کند. این موضوع به من ثابت شده است که همه دانش‌آموزان به طور آهسته و پیوسته رشد می کنند و اگر معلم یا والدین در این موضوع بخواهند عجله کنند جز اینکه برای همیشه باعث کم شدن علاقه دانش آموز نسبت به آن درس خواهند شد اتفاق دیگری نخواهد افتاد.

من کاملاً دلسوزانه روی آموزش دانش‌آموزان تقویتی در درس زیست عمل می کنم و اگر احساس کنم پر انرژی بودن من باعث نشاط در کلاس خصوصی خواهد شد حتماً این کار را برای دانش آموزم انجام می دهم تا باعث شوم او بتواند در درس زیست پیشرفت داشته باشد.

در تدریس بسیار منظم هستم و طرح درس هایی که ارائه می دهم به ترتیب و بر اساس نظام آموزشی مدارس است و در این مدت ۲ سال که روی تدریس خصوصی دانش آموزان زیست در سطح تقویتی متمرکز بودم کاملاً روی کتاب درسی مسلط شدم و به روش های مختلفی می توانم هر مبحث درسی زیست دهم را تدریس کنم.

 

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.