ثبت نام

88904002 - 021

منصور مقدسی پور | معلم تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در منزل

منصور مقدسی پور هستم فارغ التحصیل ریاضی کاربردی از سال تحصیلی ۹۵ تا کنون معلم تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در منزل و مدرسه هستم.

منصور مقدسی پور هستم فارغ التحصیل ریاضی کاربردی از سال تحصیلی ۹۵ تا کنون معلم تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در منزل و مدرسه هستم.

همزمان در دو آموزشگاه تدریس خصوصی ریاضی نیز در پایه یازدهم فعالیت دارم و تدریس خصوصی انجام می دهم.

به دلیل اینکه قبل از تغییرات نظام آموزشی سابقه بالایی در تدریس ریاضی پایه های دبیرستان را داشتم بعد از تغییرات نظام آموزشی به راحتی توانستم پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم را تدریس کنم و به سرعت جذب مدارس غیر انتفاعی و دولتی شدم.

با توجه به تجربه ای که در تدریس خصوصی ریاضی پایه یازدهم به دست آوردم به سرعت می توانم با دانش آموزان دبیرستان ارتباط برقرار کنم و در درس ریاضی از فن بیان بسیار خوبی برخوردار هستم.

بانک نمونه سوالات بسیار خوب ایران از آسان به سخت برای دانش آموزان جمع آوری کردم و در کلاس‌های درس به آنها ارائه می‌کنم.

در کلاس های خصوصی تلاشم بر این است که به زبان ساده ریاضی را به دانش آموزان توضیح دهم و در حل مثال ها خود دانش آموز را در فرآیند تدریس دخیل کنم.

به دلیل اینکه مدرک تحصیلی بنده ریاضی کاربردی است و سابقه طولانی در تدریس ریاضیات دبیرستان دارم به راحتی می توانم آمار و احتمال و حسابان و هندسه را به صورت تخصصی برای دانش آموزان یازدهم تدریس کنم.

معمولا دانش آموزان یازدهم در رشته تجربی در درس آمار و احتمال و همچنین هندسه ۲ با سختی زیاد می توانند نمره قبولی در این درس ها بگیرند.

با آموزش های مفهومی و مثال های عینی که بنده در تدریس خصوصی ریاضی یازدهم استفاده می کنم به راحتی می‌توانند با تدریس من این سه درس را نمره بالایی بگیرند.

به طور کلی من در تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در منزل و چه در آموزشگاه و چه در مدرسه روی پایه دانش آموز هدف فهم دانش آموز از درس ریاضی و همچنین علاقه مند شدن به آن است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.