ثبت نام

88904002 - 021

معلم ریاضی هشتم در تهران | مینا کوشکی

من مینا کوشکی دانشجوی دکتری ریاضی معلم ریاضی هشتم در تهران هستم.

به مدت ۹ سال است که معلم ریاضی هستم و در پایه های هشتم و هفتم و ششم تریس داشته ام در منازل تهران تدریس خصوصی ریاضی هشتم داشتم در مدرسه معلم ریاضی هفتم بودم و در آموزشگاه های تدریس خصوصی ریاضی در تهران و در مدرسه ششم تدریس کردم.

من مینا کوشکی دانشجوی دکتری ریاضی معلم ریاضی هشتم در تهران هستم.

من روی پایه های که گفتم مخصوصا” هشتم تسلط کاملی دارم و برمفاهیم آن مسلطم در تدریس فن بیان قوی دارم و معمولا” با شکل مطالب ریاضی را توصیف می کنم در پایه های پایین تر مثلا” ششم با استفاده از بازی و ریاضی تدریس می کنم و مطالب ریاضی را به آنها آموزش می دهم.

به نظر من معلم ریاضی به غیر از این که تدریس خود را به روز می کند باید دانش ریاضی خود را با مطالعه آزاد تقویت کند زیرا این کار باعث به وجود آمدن ارتباط قوی بین معلم و دانش آموز می شود.

یک معلم باید بتواند دانش آموزان را در کلاس وادار به فعالیت کند و آنها را در تدریس مشارکت دهد زیرا نیاز است که دانش آموز ریاضی را بفهمد و با فعالیت ریاضی را یاد بگیرد.

من در تدریس ریاضی روی نوع انتقال مفاهیم بسیار حساسم و تا مطمئن نشوم که دانش آموز مطلب را یاد نگرفته است از مبحث عبور نمی کنم در نهایت باید بگویم که تدریس من مفهومی است و بیشتر با مثال های عینی ریاضی را آموزش می دهم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.