ثبت نام

88904002 - 021

معلم ریاضی ششم در تهران

من بهروز محتشم معلم ریاضی ششم در تهران هستم دانش آموخته دانشگاه تریت معلم شهید رجایی با مدرک فوق لیسانس به مدت ۷ سال است که در حال تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی دوره دوم چهارم و پنجم و ششم هستم.

من بهروز محتشم معلم ریاضی ششم در تهران هستم دانش آموخته دانشگاه تریت معلم شهید رجایی با مدرک فوق لیسانس به مدت 7 سال است که در حال تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی دوره دوم چهارم و پنجم و ششم هستم.

۲ سال در مدرسه چهارم و ۲ سال پنجم و ۲ سال هم ششم تدریس کردم و یک سال است که در حال تدریس خصوصی ریاضی ششم در تهران هستم.

من در تدریس ریاضی ششم ابتدا خیلی ساده توضیحاتم را با مثال های عینی شروع می کنم و مطالب ریاضی را با واقعیت زندگی دانش آموزان تطبیق می دهم و بعد از آن جزئیات درس را در مثال های متنوعی که می زنم توضیح می دهم.

من در تدریس بسیار با صبر و حوصله و خلاق هستم با دانش آموزان ارتباط خوبی برقرار می کنم و تاجایی که بشود اول با بازی شروع میکنم اگر نشود با وسایل قابل لمس ودیداری چون ریاضی درس سختی است بچه ها ازطریق بازی و عکس بهتربه ذهن می سپارند.

از نظر من معلم ریاضی باید توانایی انتقال درست مفاهیم ریاضی را داشته باشد و همچنین به خود دانش آموزان علاقه مند باشد.

معلم ریاضی باید از متد های جدید تدریس و ایجاد انگیزه برای علاقه مندی دانش آموزان استفاده کند.

من خودم با وسایل کمک آموزشی و یک سری بازی و ریاضی به دانش آموزان ریاضی را آموزش می دهم که این کار باعث ماندگاری بیشتر در ذهن دانش آموزان می شود.

در نهایت این که معلم ریاضی باید بتواند به زبان ساده و روان درس بدهد تا برای دانش آموز کاملا قابل فهم باشد و در صورت نیاز از ابزارهای کمک آموزشی استفاده کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.