ثبت نام

88904002 - 021

معلم ریاضی ششم

من شایان شهسواری هستم معلم ریاضی ششم به مدت ۷ سال است که در حال تدریس خصوصی ریاضی ششم و هفتم (راهنمایی سابق ) در تهران هستم ضمن این که تدریس ریاضیات در کلیه مقاطع و تدریس ششم تا نهم را داشته ام با دانش آموزان پیشرفته ششم و نهم هم در مدرسه و آموزشگاه تدریس خصوصی, تدریس داشته ام.

من شایان شهسواری هستم معلم ریاضی ششم به مدت 7 سال است که در حال تدریس خصوصی ریاضی ششم و هفتم (راهنمایی سابق ) در تهران هستم ضمن این که تدریس ریاضیات در کلیه مقاطع و تدریس ششم تا نهم را داشته ام با دانش آموزان پیشرفته ششم و نهم هم در مدرسه و آموزشگاه تدریس خصوصی, تدریس داشته ام.

معلم ریاضی باید بتواند رابطه خوب و صمیمانه ای با دانش آموز برقرار کند تا بتواند دانش آموز را برای گرفتن نمره های بالاتر در مدرسه تشویق کند.

معلم ریاضی باید بتواند دانش آموزان را به چالش بکشد و با انرژی به آنها تدریس نماید.

به نظر من معلم ریاضی ششم باید مفاهیم ریاضی را به زبان ساده به دانش آموزان آموزش دهد زیرا مطالب ششم تقریبا” به پایه های قبل و بعد مرتبط اند و بهتر است معلم با علم به این موضوع درسنامه خود را تنظیم کند تا یک تدریس عالی را برای دانش آموزان ششم داشته باشد.

خود من به عنوان معلم ریاضی ششم تلاشم در تدریس این بوده که با دانش اموز رابطه صمیمی توام با احترام را در کلاس درس داشته باشم. زیرا قدم اول در یادگیری در تدریس ریاضی ارتباط خوب دبیر با دانش آموز است.

معلم ریاضی باید متد های مختلف در تدریس را به روز اجرا کند چون افکار دانش آموزان هر سال تغییر می کند و بهتر است معلم اطلاعات بیشتری از دانش آموزان داشته باشد.

در تدریس ریاضی ششم انتقال مفاهیم با استفاده از اشکال و تصویرسازی ذهنی و استفاده از مثال های عینی بسیار مهم است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.