ثبت نام

88904002 - 021

نفیسه گلزار | معلم خصوصی علوم نهم در تهران

نفیسه گلزار هستم، کارشناس رشته تدریس علوم تجربی، مدرس خصوصی علوم پایه های مختلف تحصیلی و مدرس خصوصی درس علوم تیزهوشان و نمونه دولتی در یکی از موسسات آموزشی مشهور در تهران هستم. بیش از ۷ سال است که به تدریس علوم در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول هستم.

درس علوم از جمله دروس پایه و بسیار مهم است که یادگیری آن اهمیت بسیار بالایی برای دانش آموزان به ویژه در مقطع متوسطه اول خواهد داشت. مباحث درس علوم به تمام مواردی که در زندگی روزمره انسان تاثیرگذار است و پیرامون او رخ می دهد می پردازد. بنابراین یادگیری آن می تواند باعث شود که دانش آموز نگرش بسیار ریزبینانه ای در زندگی روزمره داشته و فهمیدن مباحث آن می تواند کاربردی و مفید باشد.

نفیسه گلزار هستم، کارشناس رشته تدریس علوم تجربی، مدرس خصوصی علوم پایه های مختلف تحصیلی و مدرس خصوصی درس علوم تیزهوشان و نمونه دولتی در یکی از موسسات آموزشی مشهور در تهران هستم. بیش از 7 سال است که به تدریس علوم در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول هستم.

ضمن این که در دوران متوسطه دوم این درس پایه ای به سه درس شیمی، فیزیک و زیست شناسی تفکیک می شود که هرکدام از آنها از جمله منابع درسی بسیار مهم در رشته های ریاضی و تجربی هستند بنابراین کسب نمره عالی در درس علوم نهم می تواند تاثیر بسزایی در انتخاب رشته موفق دانش آموزانی که قصد تحصیل در رشته های ریاضی و تجربی دارند داشته باشد.

توصیه من به دانش آموزانی که می خواهند انتخاب رشته خوبی داشته باشند این است که برای کسب نمره  عالی درس علوم تلاش کنند، همچنین دانش آموزانی که در این درس پایه ضعیفی دارند می توانند برای جبران در سال نهم از حضور معلم خصوصی و کلاس های تقویتی برای بهبود شرایط درسی خود  استفاده کنند.

معمولا در کلاس های تقویتی مدرس خصوصی مباحث تدریس شده را مجددا برای دانش آموز تشریح می کند و نکات مهم هر درس را برای مطالعه و مرور دوباره برای او مشخص می کند، معمولا برای مطالعه درس یک برنامه ریزی دقیق به دانش آموز ارائه می شود تا بتواند تمام نکات درسی و حل تمرین ها را مطابق برنامه هدفمند پیش ببرد. مهمترین نکته ای که در خصوص یادگیری علوم می توانم به آن اشاره کنم این است که دانش آموز باید با تمرکز و دقت بالایی مباحث درسی را بیاموزد، چرا که علوم یک درس تئوری است و مطالعه مباحث آن با دقت بالا می تواند منجر به افزایش یادگیری در او باشد.

استفاده از کتاب های مکمل درسی یکی دیگر از نکاتی است که می توان به آنها اشاره داشت، در این کتاب ها معمولا درس های مختلف به صورت درسنامه ارائه می شوند ضمن این که نکات مهم هر درس به شکل جداگانه ای مشخص شده است تا دانش آموز بتواند آنها را به یاد سپرده و به صورت مفهومی روی تمرکز کند، همچنین نمونه سوالات امتحانی و مثال های مختلفی از هر درس ارائه شده است که دانش آموز با مطالعه آنها می تواند با شکل طراحی سوالات علوم نهم و همچنین بخش های مهم مباحث درسی که سوالات معمولا از آن بخش ها طراحی می شوند آشنا شود.

فراموش نکنید که یادگیری مفهومی درس علوم نهم به معنای ایجاد یک بستر مناسب برای یادگیری مباحث درسی شیمی، فیزیک و زیست شناسی و زمین شناسی در سال دهم و یازدهم خواهد بود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.