ثبت نام

88904002 - 021

معلم خصوصی ریاضی یازدهم در تهران

پوریا چالدریان معلم خصوصی ریاضیات پایه یازدهم در تهران هستم و به طور تخصصی چند سال است که دبیرستان مخصوصا” یازدهم تدریس می کنم فوق لیسانس ریاضی دارم و از زمان فارغ التحصیلی سال ۸۹ در حال تدریس ریاضیات پایه هستم به مطالب ریاضی یازدهم مسلطم و در رشته های تجربی و ریاضی و انسانی ریاضی را نیز تدریس کردم به تدریس دانش آموزان یازدهم یا دبیرستانی علاقه مندم و در مدرسه غیر دولتی نیز معلم ریاضی یازدهم هستم.

پوریا چالدریان معلم خصوصی ریاضیات پایه یازدهم در تهران هستم و به طور تخصصی چند سال است که دبیرستان مخصوصا" یازدهم تدریس می کنم فوق لیسانس ریاضی دارم و از زمان فارغ التحصیلی سال 89 در حال تدریس ریاضیات پایه هستم به مطالب ریاضی یازدهم مسلطم و در رشته های تجربی و ریاضی و انسانی ریاضی را نیز تدریس کردم به تدریس دانش آموزان یازدهم یا دبیرستانی علاقه مندم و در مدرسه غیر دولتی نیز معلم ریاضی یازدهم هستم.

در تابستان هم برای ۱۲ شاگرد دهم ریاضی یازدهم را دوره کردم.

معلم ریاضی باید به مطالب درسی مسلط باشد و بتواند یک درس را حداقل به سه روش توضیح دهد زیرا دانش آموزان باهم متفاوت اند و نیاز دارند که به طرق مختلف به آنها آموزش داده شود.

من از زمانی که معلم ریاضی یازدهم شدم جدید ترین روش های تدریس را دنبال می کنم و تا می توانم آموزش می بینم تا همیشه تدریس خوبی را ارائه دهم.

در کلاس ریاضی شوخ طبع و پر انرژی هستم تا کلاس را از حالت خشکی دربیاورم از نظر من معلم فقط در هنگام تدریس باید جدی باشد و در زمان های غیر درس باید روی ارتباط خود با دانش آموز کار کند.

من قبل از شروع کلاس های گروهی و خصوصی طرح درس ارائه می دهم.

در تدریس خصوصی ریاضی برای ارائه هر مطلب یک مثال عینی میزنم تا ریاضی را از حالت تئوری برای دانش آموزان خارج کنم.

من معلمی هستم که مطالب را در دسته هایی بخش بندی میکنم که هر دسته به تنهایی میتواند در یک جلسه بیان شود بدون اینکه نیاز توضیحات بخش دیگری باشد – سپس در هر بخش با مثال های متنوع سعی در جا انداختن مطالب دارم و بعد به تمرینات بیشتر و سخت تر توجه میشود

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.