ثبت نام

88904002 - 021

معلم خصوصی ریاضی ششم | ماهان فضل اللهی

ماهان فضل اللهی هستم معلم ریاضی ششم مدرک لیسانس ریاضی دارم از سال ۹۰ در حال تدریس ریاضی هستم که دو سال اخیر مربوط به تدریس خصوصی ریاضی ششم است و هم زمان در مدرسه غیر انتفاعی ششم تدریس کردم و از ۵ سال قبل آن هم در اول راهنمایی سابق تدریس کردم.

ماهان فضل اللهی هستم معلم ریاضی ششم مدرک لیسانس ریاضی دارم از سال 90 در حال تدریس ریاضی هستم که دو سال اخیر مربوط به تدریس خصوصی ریاضی ششم است و هم زمان در مدرسه غیر انتفاعی ششم تدریس کردم و از 5 سال قبل آن هم در اول راهنمایی سابق تدریس کردم.

به طور کلی من در این ۷ سال روی تدریس مباحث ریاضی ششم تمرکز داشته ام.

در تدریس ریاضی کاملا” صبورم و سعی می کنم از روش تصویر سازی با مثال های عینی ریاضی را توضیح دهم دانش آموزان ششم معمولا” با تکرار و تمرین ریاضی را به خوبی یاد می گیرند من تمرین های منظمی را به دانش آموزان می دهم و با توجه به سطح آنها از دانش آموزان توقع حل تمرین دارم.

من هر ماه روش های جدید تدریس را مطالعه می کنم تا بتوانم.

در حال حاضر روش تدریس اینجانب این طور است که در ابتدا لازم است ترس افراد نسبت به این درس رفع شود، و با ساده ترین زبان ممکن غول ریاضی تبدیل به دوست شود و همچنین بسته به نوع مطلب این موضوع متفاوت است، اما ایجاد پرسش در ذهن دانش آموز و درگیر کردن فعال دانش آموز باعث انتقال بهتر مفاهیم میشود.

در بعضی موارد بیان کاربرد مطالب در زندگی روزمره به یادگیری بهتر کمک می کند. و در کل می توان گفت بیان مفهوم کلی و دادن دید کلی به دانش آموز در ابتدا، ایجاد پرسش و وادار کردن دانش آموز به فکر کردن، بیان مطالب و اثبات آنها، تمرین و حل مثالهای آموزشی و بعد مهارتی و بیان مناسب جهت تفهیم ساده مفاهیم ریاضی از نظر اینجانب بهترین روش برای انتقال مفاهیم ریاضی استفاده از مثالهای متنوع و تبیین اصول اولیه و ابزارهای حل مسئله است و روش تدریس اینجانب حل مسائل متعدد ریاضی و تمرکز روی نقاط قوت دانش آموزان است.از روش های کلی من برای تدریس است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.