ثبت نام

88904002 - 021

امیر قاسمعلی | معلم خصوصی ریاضی دهم با تجربه بالا

امیر قاسمعلی، دارای مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی و ۱۵ سال سابقه تدریس خصوصی ریاضیات در پایه های مختلف تحصیلی هستم.

تجربه بالای من در امر آموزش و تدریس ریاضیات نشان می دهد که علت ضعیف بودن برخی دانش آموزان در درس ریاضیات، عدم تمرکز و یادگیری دقیق مفاهیم است، به همین دلیل بعد از پایان کلاس دانش آموز هرچه دبیر در کلاس به او آموخته است را به راحتی فراموش کرده و حل نکردن تمرین ها و دوره درس در همان روز آموزش، باعث می شود که ریاضیات تبدیل به یک درس سخت و غیرقابل فهم شود.

استخدام معلم خصوصی برای یادگیری ریاضیات به ویژه در نزدیکی ایام امتحانات در سال های اخیر بسیار رایج است، اما من معتقدم در صورتی که یک دانش آموز در یادگیری ریاضیات ضعیف باشد بهتر است برگزاری کلاس های تقویتی به صورت مداوم باشد، برای مثال کلاس های هفتگی و یا دو جلسه در هفته به ویژه برای مقاطع بالاتر تحصیلی امری ضروری است.

امیر قاسمعلی، دارای مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی و 15 سال سابقه تدریس خصوصی ریاضیات در پایه های مختلف تحصیلی هستم.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که خانواده ها برای انتخاب مدرس خصوصی درس ریاضیات باید در نظر داشته باشند، میزان دانش و همچنین تجربه بالای مدرس است. تجربه بالا به مدرس کمک می کند تا بتواند یک شیوه تدریس مناسب با موقعیت دانش آموز انتخاب کرده و نقاط ضعف و قوت دانش آموز را به آسانی شناسایی کند.

برای مثال یک معلم خصوصی ریاضی دهم با تجربه بالا می داند که کدام نکات و مباحث درسی بسیار مهم است و می توان ساعات بسیاری را صرف یادگیری و حل مسئله در مورد آنها کرد. حل نمونه سوالات مختلف از مباحث مهم به دانش آموز کمک می کند تا بتواند با سوالات متفاوت آشنا شده و با فهم صحیح سوال روش درست پاسخگویی را انتخاب کند.

ریاضی یک درس پیوسته است، بسیاری از مباحث آن به یکدیگر متصل بوده و هر فصلی پیش نیاز فصل های بعدی است بنابراین یادگیری دقیق و مفهومی آن بسیار اهمیت دارد، یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت در یادگیری ریاضیات داشتن تمرکز کافی هنگام آموزش است، بنابراین مدرس باید جو کلاس را در نظر داشته و دانش آموز را از نظر روانی برای آموزش مباحث جدید آماده کند.

از طرفی محیط کلاس خصوصی باید به گونه ای باشد که دانش آموز تمام حواس خود را معطوف آموزش کرده و با مدرس احساس راحتی کند تا در صورتی که در یادگیری مباحث درسی دچار مشکلی باشد بتواند به راحتی آن را با معلم خود در میان بگذارد. اصولا تجربه کافی به مدرس اجازه می دهد تا تعامل مناسب با دانش آموز برقرار کرده و بتواند کلاس را به خوبی اداره کند. همچنین تجربه کافی سبب می شود که مدرس خصوصی به نمونه سوالات امتحانی و نکات مهمی که اصولا سوالات از آنها استخراج می شود را تسلط کافی داشته و بتواند آنها را برای دانش آموز شرح دهد.

ریاضیات پایه دهم از نظر پیچیدگی دارای تفاوت های اساسی با ریاضیات پایه های قبل از آن است و اصولا اکثر دانش آموزان در یادگیری مباحث جدید کمی دچار مشکل می شوند، من پیشنهاد می کنم که والدین دانش آموزانی که پایه ضعیف تری در ریاضیات دارند برای پایه دهم حتما از معلم خصوصی و کلاس های تقویتی استفاده کنند تا دانش آموز در سالهای بالاتر با مشکل مواجه نشود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.