ثبت نام

88904002 - 021

معلم تقویتی فیزیک یازدهم

امیرحسین اویسی هستم دارای مدرک کارشناسی فیزیک کاربردی از دانشگاه بابلسر، مدرس فیزیک مقاطع مختلف تحصیلی در تهران و مدرس خصوصی فیزیک مقاطع مختلف تحصیلی دوره متوسطه دوم.

درس فیزیک یکی از دروس مهم پایه ای برای رشته ریاضی و رشته تجربی است. اگرچه در تمام طول شبانه روز با مباحث زیادی از حوزه فیزیک برخورد داریم اما تا زمانی که به صورت آکادمیک این درس را نخوانده باشید متوجه تاثیر آن در زندگی نخواهید بود.

برای دانش آموزان رشته ریاضی و تجربی، فیزیک درس مهمی است و یکی از منابع کنکور به حساب می آید. بنابراین یادگیری این درس نه تنها به کسب نمرات عالی که در موفقیت در کنکور نیز تاثیرگذار خواهد بود. پس دانش آموزان باید در یادگیری این درس نهایت دقت و تلاش را داشته باشند.

امیرحسین اویسی هستم دارای مدرک کارشناسی فیزیک کاربردی از دانشگاه بابلسر، مدرس فیزیک مقاطع مختلف تحصیلی در تهران و مدرس خصوصی فیزیک مقاطع مختلف تحصیلی دوره متوسطه دوم.

درس فیزیک در سال های یازدهم و دوازدهم از اهمیت بیشتری برخوردار است، چرا که مباحث درسی مطرح شده در این  کتب، پایه آموزش دروس دانشگاهی هستند و یادگیری آنها در آینده به کمک دانش آموز خواهد آمد.

من به عنوان معلم تقویتی فیزیک یازدهم و دوازدهم سعی میکنم تمام نکات مهم موجود در مباحث درسی را به خوبی برای دانش آموزان شرح داده و هیچ نکته ای هرچند بی اهمیت از قلم نیوفتد. از آنجایی که فیزیک یک درس فرمولاسیونی است بنابراین حل تمرینات بسیار به یادگیری بهتر دانش آموزان کمک میکند.

استفاده از کتب کمک درسی، حل نمونه سوالات مختلف و همچنین استفاده از زبان ساده و قابل درک برای توضیح مفاهیم از جمله مواردی است که من در کلاس های خود از آنها بهره می گیرم. من معتقدم که دانش آموز با حل تمرین های متخلف می تواند به درک درستی از مفاهیم درسی برسد و به راحتی هر سوالی را حل کند، در صورتی که دانش آموز به تسلط خوبی برسد می توان از نکات تستی و کنکوری نیز در کنار یادگیری مفاهمی درسی کمک گرفت. به این ترتیب دانش آموز علاوه بر آمادگی امتحان، برای شرکت در کنکور نیز آماده خواهد بود.

در فیزیک یازدهم به مباحث الکتریسته پرداخته شده است، همانطور که می دانید مباحث الکتریسته بسیار به هم نزدیک است، فرمول های بسیار شبیه به همی دارد و تعاریف و مفاهیم به هم شباهت بسیار دارند، بنابراین یادگیری اصولی هر فصل و حل تمرین ها و مسائل آن تنها راهی است که می تواند به تسلط دانش آموزان کمک کند.

من فکر می کنم تنها راهی که دانش آموزان این مقطع می توانند به راحتی مسائل مختلف حوزه الکتریسته را درک کرده و موفق به حل مسائل شوند این است که تمرین های مختلفی را حل کنند. استفاده از نمونه سوالات پرتکرار سال های گذشته  راهی است که علاوه بر تسلط شما، نکات بسیار مهم و کاربردی هر فصل را برایتان بازگو میکند. وقتی سوالات مختلفی را پاسخ می دهید و با انواع سوالات آشنا می شوید دیگر نکته مبهمی برای یادگیری باقی نخواهد ماند.

ارتباط نزدیک معلم و شاگرد نکته دیگری است که نباید از آن غافل شد، وقتی جو کلاس خصوصی کاملا دوستانه و صمیمانه است، دانش آموز احساس راحتی بیشتری خواهد داشت و به این ترتیب با آرامش بیشتری به یادگیری مطالب خواهد پرداخت.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.