ثبت نام

88904002 - 021

مشاوره تحصیلی پایه یازدهم

[vc_row][vc_column][vc_column_text]اکثر کسانی که در کنکور موفق بوده اند از یک برنامه ریزی بلندمدت بهره برده اند. بنابراین اگر قصد دارید که در کنکور عملکرد درخشانی داشته باشید بهتر است از دوره دوم متوسطه برنامه ریزی را شروع کنید. اگر هنوز فرصت این کار را نداشته اید سال یازدهم آخرین فرصت شما برای رسیدن به نتیجه دلخواه است. اهمیت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی سال یازدهم برای رسیدن به یک نتیجه عالی در کنکور مورد توجه است.

اهمیت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی در سال یازدهم

اگر جزو آن دسته دانش آموزانی هستید که فکر می کنند هنوز دو سال تا کنکور زمان دارند سخت در اشتباه هستید، عملکردهای شب امتحانی برای کنکور جوابگو نیست و موفقیت از آن کسانی است که برنامه ریزی صحیح، اصولی و بلندمدتی برای کنکور دارند.

اکثر کارشناسان معتقدند که برای موفقیت در کنکور باید برنامه ریزی بلندمدت داشت. بهترین زمان برای برنامه ریزی کنکور سال دهم است، با این  حال اگر دانش آموزی شرایط اجرای برنامه ریزی در سال دهم را نداشته باشد، سال یازدهم فرصت جدیدی است که می توان روی آن حساب کرد. بنابراین اقدام کردن برای موفقیت در کنکور در سال یازدهم مهمترین کاری است که یک دانش آموز باید انجام دهد.

اکثر کسانی که در کنکور موفق بوده اند از یک برنامه ریزی بلندمدت بهره برده اند. بنابراین اگر قصد دارید که در کنکور عملکرد درخشانی داشته باشید بهتر است از دوره دوم متوسطه برنامه ریزی را شروع کنید. اگر هنوز فرصت این کار را نداشته اید سال یازدهم آخرین فرصت شما برای رسیدن به نتیجه دلخواه است. اهمیت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی سال یازدهم برای رسیدن به یک نتیجه عالی در کنکور مورد توجه است.

مشاوره و برنامه ریزی کلاس یازدهم چگونه است

برای این که بتوانید همه دروس کلاس یازدهم را به خوبی یاد بگیرید نیاز است که برنامه ای جامعی برای مطالعه دروس در اختیار داشته باشید که به خوبی نقاط ضعف شما را پوشش دهد، ضمن این که باید برنامه ای نیز برای افزایش مهارت تست زنی در اختیار داشته باشید تا برای کنکور به آمادگی لازم رسیده و با شیوه های مطالعه نکات تستی و انجام آنها آشنا شوید.

نکته مهم بعدی آن است که برنامه ریزی باید به گونه ای تدوین شود که دانش آموز را برای افزایش ساعات مطالعه درسی آماده کند. در سال دوازدهم شما با حجم سنگینی از منابع درسی روبه رو می شوید که علاوه بر یادگیری آنها برای موفقیت در آزمون نهایی باید برای کنکور نیز آمادگی لازم را کسب کنید. پس شاید ناچار باشید که زمان زیادی از روز را به مطالعه اختصاص دهید.

پرداختن به نقاط ضعف و قوت دانش آموزان و برنامه ریزی بر اساس شرایط دانش آموز و مهارت های علمی که دارد نکته دیگری است که در برنامه ریزی کلاس یازدهم باید به آن توجه شود. گاهی نیاز است که برای دروس اصلی زمان بیشتری در نظر گرفته شود و یا دروسی که دانش آموز در آنها مهارت بالایی دارد زمان کمتری از برنامه را شامل شوند.

مشاوره کلاس یازدهم و نکات مهم آن

یکی از مهمترین کارهایی که مشاور تحصیلی برای دانش آموز کلاس یازدهمی انجام می دهد این است که شرایط او را آنالیز کرده و برنامه ریزی مناسب او را ارائه کند.

نکته مهم بعدی آماده کردن دانش آموز از نظر روانی برای رویارویی با سال دوازدهم تحصیلی و امتحانات نهایی و کنکور است. ضمن این که یک مشاور تحصیلی باید انگیزه لازم برای تلاش و کوشش بیشتر را در دانش آموز ایجاد کند تا او بتواند به خوبی مطابق با برنامه ای که دارد پیش برود.

ارتباط مداوم با والدین دانش آموز و پیگیری وضعیت او در خانه نیز از جمله دیگر وظایف یک مشاور تحصیلی است. او باید به صورت مداوم عملکرد دانش آموز را رصد کرده و آگاهی های لازم را جهت آماده سازی بستر مناسب فعالیت دانش آموز برای او مهیا سازد. مثلا ممکن است مشاور به والدین توصیه کند که دانش آموز را در کلاس های کنکور ثبت نام کنند و یا کلاس های تقویتی و فوق برنامه برای دروس مهمی و اختصاصی در نظر بگیرند.

مشاوره تحصیلی پایه یازدهم اکثر کسانی که در کنکور موفق بوده اند از یک برنامه ریزی بلندمدت بهره برده اند. بنابراین اگر قصد دارید که در کنکور عملکرد درخشانی داشته باشید بهتر است از دوره دوم متوسطه برنامه ریزی را شروع کنید. اگر هنوز فرصت این کار را نداشته اید سال یازدهم آخرین فرصت شما برای رسیدن به نتیجه دلخواه است. اهمیت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی سال یازدهم برای رسیدن به یک نتیجه عالی در کنکور مورد توجه است.

مهارت های لازم برای مشاور تحصیلی سال یازدهم

بسیار مهم است که مشاور تحصیلی از تجربه و توانمندی لازم برای هدایت و مشاوره دانش آموزان در بحرانی ترین شرایط تحصیلی برخوردار باشند.

یک مشاور تحصیلی باید آخرین منابع درسی را به خوبی بشناسد تا ضمن معرفی آنها به دانش آموز مکمل های آموزشی لازم را با توجه به توانایی و نیاز دانش آموز به او معرفی کرده و در یادگیری بیشتر او تاثیرگذار باشد.

نکته مهم بعدی مسئولیت پذیری یک مشاور است که با پیگیری وضعیت دانش آموزانی که تحت نظر او هستند احراز می شود. نباید دانش آموز را در هیچ شرایطی به حال خود وا گذاشت، در واقع مشاور باید در زمان های لازم در دسترس دانش آموز باشد.

مثبت اندیشی و انگیزه بالا داشتن یکی دیگر از مهارت هایی است که یک مشاور تحصیلی باید داشته باشد. تا ضمن این که الگوی مناسبی برای دانش آموز باشد، بتواند او را در راه رسیدن به اهدافش هدایت کرده و انگیزه بالایی در او ایجاد کند.

بهتر است که یک مشاور تحصیلی به مبانی روانشناسی نوجوانان و جوانان نیز آشنایی داشته باشد تا بتواند دانش آموزانی که در شرایط بحرانی بلوغ و دوره نوجوانی هستند و تمرکز لازم را ندارند و یا دچار استرس، اضطراب یا ناهنجاری های رفتاری هستند را به خوبی هدایت کند.

آشنا کردن دانش آموزان با روش های مطالعه و تست زنی، شناخت توانمندی ها و رفع نقاط ضعف از مهارت هایی است که یک مشاور برنامه ریز باید به آن مجهز است، داشتن قدرت بیان قوی و همچنین نیروی انگیزشی برای ترغیب کردن دانش آموز به حرکت در مسیر موفقیت مهارتی است که هر مشاوری از آن برخوردار نیست.

مشاوره تحصیلی پایه یازدهم اکثر کسانی که در کنکور موفق بوده اند از یک برنامه ریزی بلندمدت بهره برده اند. بنابراین اگر قصد دارید که در کنکور عملکرد درخشانی داشته باشید بهتر است از دوره دوم متوسطه برنامه ریزی را شروع کنید. اگر هنوز فرصت این کار را نداشته اید سال یازدهم آخرین فرصت شما برای رسیدن به نتیجه دلخواه است. اهمیت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی سال یازدهم برای رسیدن به یک نتیجه عالی در کنکور مورد توجه است.

با مدرسانه بهترین مشاورین تحصیلی را کنار خود داشته باشید

از آنجایی که موفقیت دانش آموز ایرانی بزرگترین دغدغه مدرسانه است، ما تلاش کرده ایم که با تجربه ترین کارشناسان مشاوره و برنامه ریزی را در اختیار داشته باشیم، تا دانش آموزان سراسر کشور فارغ از تفاوت رشته های تحصیلی، محل سکونت و شرایط تحصیلی بتوانند از مزایای مشاوره و برنامه ریزی سال یازدهم به خوبی بهره مند شوند.

پیگیری مداوم وضعیت دانش آموزان، تعامل دائمی با والدین، آگاهی از منابع درسی و کمک درسی، آشنایی با روش های مطالعه و آمادگی برای کنکور و … تنها بخشی از خدمات مدرسانه در مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی برای دانش آموزان سال یازدهم است.[/vc_column_text][us_separator size=”small”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

از طریق واتساپ به طور مستقیم با مشاور صحبت کنید

[/vc_column_text][us_separator size=”small”][tp_button style=”style-21″ btn_text=”پیام از طریق واتساپ” icon_fontawesome=”fab fa-whatsapp” text_color=”#34c91a” normal_bg_hover_color=”#35a815″ full_width_btn=”yes” btn_align=”text-center” content_hover_effects=”float” bg_color_animate=”” magic_scroll=”” btn_url=”url:https%3A%2F%2Fwa.me%2F989198921049%2F%3Ftext%3D%D8%A8%D8%A7%20%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%20%D9%88%D9%82%D8%AA%20%D8%A8%D8%AE%DB%8C%D8%B1″][/vc_column][/vc_row]

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.