ثبت نام

88904002 - 021

محمد علی آراسته | تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان

محمد علی آراسته هستم دکترای فیزیک از سال ۸۰ در حال تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان در تهران هستم.

اینجانب دبیر رسمی آموزش و پرورش و سابقه تدریس ۸ ساله در دانشگاه های دولتی تهران را نیز دارم.

محمد علی آراسته هستم دکترای فیزیک از سال 80 در حال تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان در تهران هستم.

بنده اکثر وقت خود را صرف تدریس فیزیک در مدرسه و دانشگاه و به صورت خصوصی در تهران می کنم.

بنده تسلط بالای بر روی تدریس و مفاهیم فیزیک دبیرستان دارم و همچنین با دانش آموزان به صورت حرفه ای برخورد می کند و در همان در جلسه اول ارتباط خوبی بین من و دانش آموزان و یا دانشجویان برقرار می شود.

روش تدریس من آشنا نمودن دانش آموزان با مفاهیم و نحوه به دست آمدن فرمول ها و قضایای مختلفی از تعاریف است زیرا این کار باعث می‌شود که دانش آموزان به درس فیزیک علاقه مند شده و مطالب فیزیک را به راحتی یاد بگیرند و به مدت طولانی در ذهن آنها این مطالب بماند.

بنده در تدریس خصوصی فیزیک دبیرستان تاکید زیادی بر تعاریف و مفهوم فیزیک و بیان آن همراه با دلیل و سعی در ایجاد علاقه عمیق به فیزیک در دانش آموزان دارم.

به دلیل تجربه زیادی که در تدریس خصوصی دارند دارای فن بیان بسیار بالا در تدریس فیزیک هستم و مطالب را به صورت کاملا ساده و صریح بیان می‌کند و ضمن اینکه با تمرین های مناسبی که در بانک اطلاعاتی خود دارند به دانش آموزان از آسان به سخت نمونه سوال می دهم تا آنها را با مفاهیم فیزیک بیشتر آشنا کنم.

ضمن اینکه اینجانب دوره های تحلیل رفتار و ارتباط موفق و موثر را گذراندم و به شناخت تیپ شخصیتی هر دانش‌آموز و رفتار مناسب با همان تیپ شخصیتی مسلط هستم و همچنین دوره فنون تدریس را گذراندم و آشنایی کاملی با زبان بدن و متد اداره کلاس را دارم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.