ثبت نام

88904002 - 021

مجید ذاکری فرد، تدریس خصوصی ریاضی هشتم توسط دبیر با سابقه

مجید ذاکری فرد هستم، مدرک کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی دارم و ۱۰ سال است که به تدریس خصوصی ریاضی مشغول هستم، در حال حاضر دبیر خصوصی یکی از آموزشگاه های تدریس ریاضی در تهران هستم.

ریاضیات از جمله دروس مفهومی است که آموزش آن باید با توجه به نیاز و شرایط دانش آموز صورت گیرد. اکثر دانش آموزان با  مشکلات آموزشی و مهارتی در یادگیری ریاضی قدم به سالهای بالاتر تحصیل می گذارند و به همین دلیل هرچه پایه تحصیلی آنها بالاتر می رود یادگیری ریاضی برای آنها دشوارتر می شود.

دوره اول متوسطه یک نقطه عطف در زندگی دانش آموزان محسوب می شود چرا که در سال نهم با توجه به سابقه آموزشی دانش آموزان و  عملکرد آنها در سه سال آموزشی از برخی از آنها برای شرکت در آزمون مدارس فرزانگان دعوت می شود، بنابراین می توان گفت که یادگیری ریاضی از این جهت می تواند بسیار تعیین کننده باشد، ضمن این که دانش آموزی که با آمادگی بالا قدم به دوره دوم متوسطه می گذارد در یادگیری درس ریاضی موفق تر خواهد بود.

مجید ذاکری فرد هستم، مدرک کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی دارم و 10 سال است که به تدریس خصوصی ریاضی مشغول هستم، در حال حاضر دبیر خصوصی یکی از آموزشگاه های تدریس ریاضی در تهران هستم.

با توجه به مطالبی که ذکر کردم مطمئنا اهمیت یادگیری ریاضی را برای دانش آموزان سال هفتم، هشتم و نهم را دانستید،  برای یک دانش آموز سال هشتمی بسیار مهم است که عملکرد خوبی در درس ریاضی داشته باشد، اگر دانش آموز پایه ضعیفی در این درس داشته باشد بهتر است که از کلاس های خصوصی به شکل مداوم و منظم استفاده کند.

کلاس های منظم این حسن را دارد که دانش آموز به شکل دائمی زیر نظر معلم قرار می گیرد، نقاط ضعف او به خوبی مشخص می شود و مدرس این امکان را دارد که در فرصت مقتضی روی نقاط ضعف دانش آموز تمرکز کرده و به او آموزش دهد، این دست از دانش آموزان با آمادگی بیشتری به سال تجصیلی بالاتر قدم می گذارند و از طرفی در امتحانات نیز عملکرد موفق تری دارند.

حل کردن تمرین های زیاد به دانش آموز کمک می کند تا خود را به چالش بکشد، به روش های حل مسئله مسلط شود و بتواند به خوبی مهارت های ریاضی را بیاموزد. استفاده از نمونه سوالات امتحانی سال های گذشته یکی از بهترین منابع تمرینی برای دانش آموز محسوب می شود. به ویژه این که سوالات امتحانی غالبا از مطالب و نکات مهم درسی طراحی می شوند و این مسئله کمک می کند که دانش آموز این نکات را به خوبی آموخته و در ذهن بلند مدت خود ثبت کند.

نباید فراموش کنید که ریاضی یک درس به هم پیوسته است و برای تمام مفاهیم جدیدی که می آموزید باید از قبل آمادگی داشته باشید، تقریبا هر درسی پیش نیاز یک درس دیگر است، اگر دانش آموز در یادگیری مباحث اولیه و کاربردی ریاضی مشکل داشته باشد نمی تواند مسائل پیچیده تر را به خوبی بیاموزد.

پیشنهاد من این است که دانش آموزانی که سطح متوسط رو به پایین دارند بهتر است که حتما از مدرس خصوصی یا کلاس های تقویتی استفاده کنند تا بتوانند برای مفاهیم جدید کتاب ریاضی نهم آمادگی لازم را داشته باشند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.