ثبت نام

88904002 - 021

قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی سال ۹۷

قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی به عوامل مختلفی از جمله تجربه و رزومه معلم و کیفیت آموزشی و همچنین پیگیری و پشتیبانی یک موسسه بستگی دارد.

به دلیل اینکه انجام تدریس خصوصی یک فعالیت خدماتی می باشد و قبل از ارائه آن توسط مخاطب قابل رویت نیست همیشه این نتیجه است که مشخص می کند که آیا خدمات انجام شده مورد رضایت بوده است یا خیر در تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی افراد عوامل مختلفی را از جمله ایاب و ذهاب دوری راه و مسائل دیگری که ارتباط مستقیمی با کیفیت تدریس خصوصی ندارد برای بالا بردن قیمت آن آن را دخیل می کنند.

برخی موسسات هم با به کارگیری دبیران ناکارآمد ارزان نشان دادن قیمت های تدریس خصوصی خود را دارد و در نتیجه اینکه اگر شما هم از نتیجه تدریس خصوصی ناراضی باشید این بهانه را به دنبال دارد که باید از دبیر با رزومه قوی تر و همچنین گرانتر استفاده می‌کردیم تا نتیجه لازم را می‌گرفتید.

اما سوالی که ما در اینجا از شما مخاطب عزیز داریم این است که:

آیا هدف شما چیزی غیر از نتیجه گرفتن در تدریس خصوصی ریاضی است؟

آیا برای شما هر قیمتی که برای تدریس خصوصی پرداخت کنید مهم نیست حتی اگر ناچیز باشد؟

در نتیجه بهتر است کمی عمیق‌تر به مسئله قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی فکر کنیم! مدرسانه با به کارگیری دبیران با تجربه و عدم همکاری با دبیران ناکارآمد و استفاده از دبیران ای که در منطقه مخصوص خودشان قصد تدریس خصوصی دارند قیمت تدریس خصوصی ریاضی را به طور ثابت تعیین کرده است و همچنین رزومه در دبیران و فعالیت خوبه آنها در تدریس خصوصی را تضمین می کند برای مشاهده قیمت های تدریس خصوصی ریاضی در همه پایه ها به این لینک مراجعه کنید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.