ثبت نام

88904002 - 021

فرزانه کریمی | کلاس تابستانه ریاضی اول ابتدایی در تهران

فرزانه کریمی دبیر درجه یک ریاضی هستم از سال ۸۶ در حال تدریس ریاضی اول ابتدایی شامل : کلاس تابستانه ریاضی اول ابتدایی در تهران و تدریس خصوصی ریاضی در منزل و تدریس به عنوان دبیر رسمی ریاضی در مدرسه های دولتی تهران و تدریس ریاضی اول دبستان در آموزشگاه های معتبر ریاضی تیزهوشان تهران.

فرزانه کریمی دبیر درجه یک ریاضی هستم از سال 86 در حال تدریس ریاضی اول ابتدایی شامل : کلاس تابستانه ریاضی اول ابتدایی در تهران و تدریس خصوصی ریاضی در منزل و تدریس به عنوان دبیر رسمی ریاضی در مدرسه های دولتی تهران و تدریس ریاضی اول دبستان در آموزشگاه های معتبر ریاضی تیزهوشان تهران.

مدرک لیسانس ریاضی دارم و بزرگترین ویژگی تدریسم تلاش برای تفهیم پایه ای ریاضی است.

در تدریس ریاضی تدریس فقط به صورت فرموله و نکته و بدون تفهیم کاملا” بی معناست شاید با یک تا دو نکته دانش آموز سریعتر به جواب برسد یا پاسخ یک جمع را بدهد اما مفهوم جمع را نخواهد فهمید و این در سال های آینده بسیار درد سر ساز است.

به نظر من بهترین روش انتقال مفاهیم تدریس ریاضیات به زبان ساده و قابل فهم است و پس از ان تمرین مداوم و مستمر روزانه مانند عادات روزمره شامل گرسنگی و خوردن غذا نیاز به تمرین روزانه باید نهادینه شود.

بنده در تمام سالهای تدریس فقط بر روی اموزش مفهومی و پایه ای با مشخص کردن تمارین روزانه حتی تکرار مکررات باشد ولی معتقدم تمرین ریاضی دقیقا عضلات مغز را مانند ورزش ورزیده می کند و روز به روز گنجایش پذیرش مسائل جدید افزایش می یابد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.