ثبت نام

88904002 - 021

فرخ همایونی | تدریس خصوصی شیمی دوازدهم در تهران

من فرخ همایونی هستم، مدرس خصوصی درس شیمی مقاطع مختلف دوره دوم متوسطه،  دارای مدرک کارشناسی شیمی کاربردی هستم و بیش از ۸ سال است که به تدریس این درس مشغول هستم.

درس شیمی از جمله دروس بسیار مهم و کاربردی برای بچه های رشته های تجربی و ریاضی است. این درس یکی از منابع اصلی کنکور برای این رشته ها است و به همین دلیل یادگیری آن از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

اگر به دنبال شیوه های آموزش مفهومی شیمی هستید باید بگویم این مسئله به نوع آموزش، برنامه ریزی دقیق، آشنایی با مفاهیم و ارزیابی مداوم بستگی دارد.

من فرخ همایونی هستم، مدرس خصوصی درس شیمی مقاطع مختلف دوره دوم متوسطه،  دارای مدرک کارشناسی شیمی کاربردی هستم و بیش از 8 سال است که به تدریس این درس مشغول هستم.

معمولا شیمی دوازدهم از آن جهت که هم در زمان امتحان نهایی و هم در کنکور از اهمیت بالایی برخوردار است حساسیت ها بیشتر است. برای این که دانش آموز بتواند در این درس موفق عمل کند، پیشنهاد می کنم که حتما از یک مشاور و برنامه ریز تحصیلی یا معلم خصوصی با تجربه و مهارت کافی در این زمینه بهره مند شوند.

معلم خصوصی می تواند به شما برنامه ای جامع برای رسیدن به هدف اصلی که قبولی در امتحان و درصد بالای شیمی در کنکور است، بدهد. اگر شما مطابق با برنامه ریزی پیش بینی شده پیش بروید، به خوبی می دانید که در چه ساعاتی و چه دروسی را مطالعه کنید. می توانید اولویت ها را در موقعیت های مختلف تغییر دهید، به طور مثال در زمان امتحان وقت بیشتری برای مطالعه یا حل تمرین بگذارید.

در کلاس های خصوصی شیمی دوازدهم معمولا به تست زنی و بیان نکات تستی نیز پرداخته می شود، این کار باعث می شود که دانش آموز شناخت خوبی از طراحی تست ها به دست آورد و بتواند با اعتماد به نقس بیشتری تست ها را حل کند. در مورد درس مفهومی مثل شیمی این مسئله اهمیت زیادی دارد.

معمولا معلم های خصوصی شیمی قبل از شروع هر مبحث درسی یک کوئیز کوچک از مباحث درسی قبلی میگیرد و به این ترتیب میزان تسلط دانش آموز به مباحث درسی و نقاط ضعف او مشخص می شود. بنابراین می توان وقت بیشتری روی نقاط ضعف دانش آموز گذاشت و او را برای رسیدن به هدف یاری کرد.

استفاده از کتاب های مکمل درسی می تواند نقش خوبی در پیشرفت داشته باشد و با استفاده از نکات مهم هر درس و سوالات طبقه بندی شده مطمئنا سرعت یادگیری افزایش پیدا خواهد کرد. از این کتاب ها می توان برای آشنا شدن با تست ها و همچنین سوالات امتحانی استفاده کرد، در هر صورت نمی توان از نقش مثبت آنها در افزایش یادگیری غافل ماند.

خانواده ها نیز در این میان نقش موثری دارند، فراهم کردن بستر مناسب پیشرفت و تحصیل برای دانش آموزان وظیفه ای است که به عهده خانواده ها است و آنها م یتواند با ایجاد انگیزه و فراهم کردن شرایط به فرزند خود کمک کنند تا در این راه سریعتر قدم بردارد.

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.