ثبت نام

88904002 - 021

فاطمه مهرجویی | تدریس خصوصی ریاضی سوم دبیرستان انسانی

فاطمه مهرجویی هستم دبیر درجه یک ریاضی سوم دبیرستان رشته انسانی به مدت ۵ سال است که در حال فعالیت در تدریس خصوصی ریاضی هستم در آموزشگاه ها و موسسات خصوصی مختلف تهران ۳ سال اخیر را هم در تدریس خصوصی ریاضی سوم دبیرستان انسانی فعالیت داشتم.

فاطمه مهرجویی هستم دبیر درجه یک ریاضی سوم دبیرستان رشته انسانی به مدت 5 سال است که در حال فعالیت در تدریس خصوصی ریاضی هستم در آموزشگاه ها و موسسات خصوصی مختلف تهران 3 سال اخیر را هم در تدریس خصوصی ریاضی سوم دبیرستان انسانی فعالیت داشتم.

بسیار صبور و شکیبا هستم و تسلط کاملی روی مباحث ریاضی سوم دبیرستان رشته انسانی دارم خودم علاقه مند به ریاضی هستم و دانش آموزان را به ریاضی علاقه مند می کنم و معتقدم صمیمیت در تدریس بسیار اهمیت دارد و به زبان دانش آموز تدریس می کنم.

به دلیل این که دانش آموزان سوم دبیرستان رشته انسانی علاقه زیادی به ریاضی ندارند بهتر است برای تدریس این دانش آموزان از تمرین های آسان شروع کرد و پس از موفقیت دانش آموز در حل تمرین پله پله دانش آموز را به سمت تمرین های سخت تر و پیچیده تر برد

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.