علی سلامی هستم معلم تاثیرگذاری زیبای هفتم در تهران با سابقه ۱۵ سال در تدریس خصوصی ریاضی پایه های راهنمایی سابق متوسطه اول حال حاضر کارشناسی ارشد در ریاضی کاربردی دارم از سال ۹۴ پس از تغییرات نظام آموزشی بر روی ریاضی پایه هفتم متمرکز هستم.
در مدارس غیرانتفاعی معلم ریاضی پایه هفتم بودم در مناطق ۲ و ۳ تهران و در حال حاضر نیز در دو مدرسه غیر انتفاعی در تهران فعالیت میکنم.
به صورت خصوصی نیز در اموزشگاه ها و منازل نیز معلم تدریس خصوصی ریاضی هفتم هستم.
من معتقدم که معلم ریاضی خودش در درجه اول باید ریاضی را به خوبی فرا گرفته باشد و بر آن مسلط باشد.
با توجه به تجربهای که در این مدت به عنوان معلم ریاضی پایه هفتم در تهران را داشتم به این تجربه رسیدهام که برای هر نفر روشی خاص برای فهمیدن ریاضی وجود دارد.
معلم با شناخته نیستی در جلسات اولیه از دانش آموز باید در روش مخصوص آن شخص را پیدا کند.
مثال هایی که برای دانش آموز می زنند باید با استفاده از نقاشی و یا مثال های روزمره باشد به طوری که مفهوم به درستی برای دانشآموز جا بیفتد و ملکه ذهن آنها شود.
این گونه از حافظه بلند مدت هیچگاه خارج نمیشود.
با توجه به اینکه اینجانب اعتقاد به این دارم که هر دانش آموز یک پدیده نادر و منحصر به فرد می باشد پس متد های مختلف برای دانشآموزان مختلف استفاده می کنم.
بعضیها با کشیدن شکل و بعضیها با زدن مثالهایی ملموس و بعضی با حل سوالات بیشتر و بعضی ها با توضیح بیشتر ریاضی را می فهمند.
این کاملا بستگی به دانشآموز و شناختی که بنده نسبت به ایشان پیدا میکنم دارد ولی برای هر دانشآموز چند روش را اجرا میکنم.