ثبت نام

88904002 - 021

علی بذرافشان | آموزش مفهومی ریاضی کلاس ششم

من علی بذرافشان هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضیات محض، ۱۰ سال است که به تدریس ریاضیات مقطع ابتدایی مشغول هستم و ۵ سال است که به صورت اختصاصی به تدریس ریاضی ششم و ریاضی تیزهوشان پرداخته ام.

اگر بخواهم در مورد آموزش مفهومی ریاضی کلاس ششم صحبت کنم، باید بگویم درس ریاضی در این پایه سرشار از  مفاهیم مهم و پایه ای است که می تواند نقش بسیار مهمی در یادگیری ریاضیات پیچیده تر سالهای بعد داشته باشد. مباحثی مثل شناخت کسرها، نسبت و تناسب، تقریب و محسابات تقریبی، اعداد اعشاری و عملیات محاسباتی با کسرها، بخش پذیری و … از جمله دروسی است که دانش آموز در این پایه تحصیلی با آنها آشنا می شود.

من علی بذرافشان هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضیات محض، 10 سال است که به تدریس ریاضیات مقطع ابتدایی مشغول هستم و 5 سال است که به صورت اختصاصی به تدریس ریاضی ششم و ریاضی تیزهوشان پرداخته ام.

درس ریاضی از جمله دروسی است که دانش آموزان در یادگیری آن دارای سرعت مشابهی نیستند، ممکن است برخی از دانش آموزان مفاهیم را به خوبی درک کنند و برخی دیگر به دلایلی مثل تعداد زیاد دانش آموزان در کلاس های مدرسه و یا عدم تمرکز، شیوه های غلط آموزشی و یا عدم توجه به درس در یادگیری با مشکلاتی مواجه شوند. در چنین شرایطی استفاده از کلاس های خصوصی می تواند نتایج مثبتی داشته باشد و باعث پیشرفت تحصیلی دانش آموز می شود.

برای این که دانش آموز بتواند نتیجه مثبتی از یادگیری کسب کند بهتر است از وجود یک معلم خصوصی استفاده کند، معمولا انگیزه درس خواندن با تمرکز و دقت بالا در کلاس های تقویتی و خصوصی بیشتر است. دانش آموز نیاز دارد که با یک برنامه ریزی دقیق و اصولی اوقاتی از روزهای هفته را به یادگیری ریاضیات اختصاص دهد، به ویژه حل تمرین از مباحث مختلف درسی می تواند باعث تسلط بهتر دانش آموز شود.

برای این که بتوانید ریاضی را به صورت مفهومی بیاموزید نیاز است که شما به صورت منظم ارزیابی شوید، یک معلم می تواند به تناوب از شما کوئیزهای درسی بگیرد و اشکالات شما را رفع کند، تمرکز روی یادگیری مباحثی که در آنها اشکال دارید به شما کمک می کند تا ریاضی را به صورت مفهومی بیاموزید.

استفاده از کتاب های کمک درسی و نمونه سوال می تواند بسیار مفید باشد، در این کتاب ها غالبا نکات مهم درسی و سوالاتی که ممکن است از هر درس  مطرح شود برای دانش آموز به صورت طبقه بندی مهیا شده است. بنابراین می توانید از این کتاب ها نیز در کنار کتاب درسی استفاده کرده و از مثال ها و تمرینات آن بهره مند شوید.

اگر میخواهید کلاس های خصوصی با موفقیت بیشتری همراه باشد بهتر است این کلاسها را در ساعاتی از روز برگزار کنید که تمرکز و دقت بالاتری دارید. استفاده از یک مدرس با تجربه و مهارت کافی در آموزش و شیوه های خلاقانه تدریس به شما کمک می کند تا مسیر ساده تری را پیش بروید، هرگز از تمرین و تکرار دروس خسته نشوید و مطمئن باشید با یک برنامه ریزی دقیق، تمرین های عالی و راهنمای با تجربه مسلما در یادگیری درس ریاضی سال ششم موفق خواهید بود.

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.