ثبت نام

88904002 - 021

شایان قلی پور | معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه هشتم

شایان قلی پور کارشناس ریاضی کاربردی با سابقه ۱۰ ساله در آموزشگاه های مختلف تهران به عنوان معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه هشتم.

شایان قلی پور کارشناس ریاضی کاربردی با سابقه ۱۰ ساله در آموزشگاه های مختلف تهران به عنوان معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه هشتم.

در این مدت ده سال من در پایه های مختلفی را تدریس کرد و قبل از تغییرات نظام آموزشی در پایه راهنمایی تدریس می‌کردم و بعد از تغییرات همان پایه را حفظ کردم که تخصصا بر روی پایه هشتم تمرکز دارم.

بنده توانایی تدریس ریاضی در پایه هشتم به صورت خصوصی و گروهی را دارم.

ریاضی پایه هشتم را به دانش‌آموزان تقویتی و پیشرفته آموزش دادم و تدریس کردم.

من در تدریس خصوصی ریاضی در منزل برای پایه هشتم از جزوه ها و مطالب مختلفی استفاده می کنم و منابع مختلفی را هم در این مدت گردآوری کردم.

منابع من شامل نمونه سوال های مختلف از آزمون های مدارس مختلف و همچنین نمونه سوال های خارجی ترجمه شده است.

بسته به سطح دانش آموز سوالات و منابع من نیز متغیر است و همچنین میزان اشتیاق دانش آموز تعیین می‌کند که من در چه حد می توانم در ادامه به آن دانش‌آموز در درس ریاضی پیش بروم.

در تدریس ریاضی فوق العاده صبورم و در انتقال مطالب بسیار دقیق عمل می کنم زیرا معتقدم دانش آموز اکثر مطالب درسی را باید در کلاس یاد بگیرد.

در پایه های بالاتر از ابتدایی یعنی همان هفتم هشتم و نهم هم می توان از روش های نوین آموزش ریاضی و بازیهای مخصوص به خودشان استفاده کرد و این موضوع تلاش معلم و میزان علاقه او به تدریس را می طلبد.

من در جلسات خصوصی ریاضی دانش‌آموزان پایه هشتم دارم تمام تلاشم براین است که ریاضی را به صورت تصویری به آنها آموزش دهم و در کلاسهای گروهی که با دانش آموزان هشتم داشتن نیز بین دانش‌آموزان یک رقابت سالم برقرار می کنم تا آنها بتوانند کارگروهی را نیز در کنار آموزش ریاضی یاد بگیرند.

من به عنوان معلمتدریس خصوصی ریاضی پایه هشتم که در این سال‌ها تجارب زیادی را به دست آوردم معتقدم کهمعلم باید خود پویا و پر انرژی باشد تا بتواند این انرژی و علاقه و مثبت اندیشی در مورد ریاضی را به دانش آموزان منتقل کند حتی دانش آموزان تقویتی.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.