ثبت نام

88904002 - 021

سید مرتضی حسینی | آموزش مفهومی ریاضی ششم در تهران

سید مرتضی حسینی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی و معلم ریاضی پایه ششم ابتدایی، بیش از ۱۰ سال است که شغل من آموزگاری است و ۵ سال است که به تدریس خصوصی ریاضی ششم مشغول هستم.

یادگیری ریاضیات بسیار مهم و کاربردی است، شما در آینده در هر رشته ای که تحصیل کنید ریاضی به عنوان درس عمومی حضور خواهد داشت و یکی از دروس پایه در رشته های مهندسی است. بنابراین اگر از همین ابتدا ریاضی را به صورت مفهومی بیاموزید، با پیشرفته شدن مباحث درسی مشکلی نخواهید داشت.

اگر میخواهید راه های آموزش مفهومی ریاضی ششم را بدانید بهتر است در ابتدا اولین گام را محکم و مطمئن بردارید، در صورتی که از جمله دانش آموزانی هستید که در کلاس به خوبی درس را متوجه می شوید کار شما آسان تر است، اگر در کلاس درس نمی توانید تمام مفاهیم را بیاموزید و به توضیحات بیشتری نیاز دارید اولین گام برای شما استفاده از خدمات معلم خصوصی و کلاس های تقویتی است.

سید مرتضی حسینی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی و معلم ریاضی پایه ششم ابتدایی، بیش از 10 سال است که شغل من آموزگاری است و 5 سال است که به تدریس خصوصی ریاضی ششم مشغول هستم.

گام بعدی برای آموزش مفهومی ریاضی داشتن یک برنامه ریزی صحیح و استاندارد است که بر اساس توانایی های شما و شناخت دقیق از نقاط ضعف شما در مباحث ریاضی تدوین شده است، اگر نمی توانید خودتان یک برنامه درسی دقیق و استاندارد داشته باشید بهتر است از مشاورین تحصیلی در این مورد استفاده کنید.

بسیار خب اکنون شما راهنما و نقشه رسیدن به هدف را دارید و کار شما از این لحظه آغاز می شود، باید خود را به رعایت برنامه درسی که دارید ملزم کنید، یکی از دیگر از وظایف شما مطالعه ریاضی به شکل اصولی است. برای این که ریاضی را خوب متوجه شوید باید اولا مطالعه عمیق داشته باشید و تمرکز شما در زمان مطالعه بالا باشد و ثانیا برای هر مبحثی که می آموزید تمرین های زیادی حل کنید.

نکته مهم بعدی در آموزش مفهومی ریاضی نظارت بر عملکرد شما است، در صورتی که از معلم خصوصی استفاده می کنید مطمئنا با برگزاری امتحانات دوره ای در کلاس خصوصی دانسته های شما ارزیابی خواهد شد، به این ترتیب نقاط ضعف شما در هر مبحث مشخص شده و معلم سعی می کند آنها را برطرف کند.

یک نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که حتما در کلاس درس به خوبی و با تمرکز به تشریحات معلم گوش دهید، بعد از ساعت مدرسه نیز یک نگاه کلی و مرور به مطالب داشته باشید و در صورت امکان یک یا دو مثال از درس جدید حل کنید به این ترتیب نکات آموخته شده به حافظه بلندمدت شما سپرده می شود.

استفاده از کتاب های مکمل درسی می تواند یک گام مثبت برای یادگیری مفهومی ریاضی باشد، این کتاب ها معمولا نکات مهم هر درس را ارائه می دهند و به ذکر مثال ها و نمونه سوالات متفاوت از درس های مختلف می پردازند، به این ترتیب می توانند یک منبع مناسب برای آموزش و یادگیری مفهومی درس ریاضی باشند.

وقتی شما با دقت کامل و با تمرکز ریاضی را مطالعه می کنید می توانید دقیقا مباحثی که آموخته اید را نکته بندی کنید و نمونه سوالات مختلف و متنوعی از هر درس را به تنهایی حل کنید، بنابراین سعی کنید برای این درس وقت کافی بگذارید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.