ثبت نام

88904002 - 021

سپیده جلالی منصب | مدرس تقویتی ریاضی کلاس پنجم

اینجانب سپیده جلالی منصب معلم تقویتی ریاضی کلاس پنجم در تهران با مدرک لیسانس از دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب پنج سال سابقه تدریس در آموزش ریاضی را دارم.

از سال ۹۳ مشغول آموزش ریاضی در پایه های چهارم و پنجم هستم و پس از تغییراتی که در نظام آموزشی کشور اتفاق افتاد پایه ششم را هم برای تدریس انتخاب کردم.

در مدرسه غیر انتفاعی تدریس کردم در اموزشگاه هم همینطور و با موسسات تدریس خصوصی هم همکاری دارم.

اینجانب سپیده جلالی منصب معلم تقویتی ریاضی کلاس پنجم در تهران با مدرک لیسانس از دانشگاه آزاد تهران واحد جنوب پنج سال سابقه تدریس در آموزش ریاضی را دارم.

در تدریس خصوصی روش‌های مختلفی را انجام داده ام که بخشی از آن جمع بندی نکات کلیدی هر مبحث در پایان تدریس است و بخشی از آن نیز تقسیم بندی زمان کلاس در هنگام تدریس است.

نکات کلیدی در روند تدریس برای من اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا باعث می شود دانش آموز در مسیر آموزش قرار بگیرد و دچار سردرگمی نشود همچنین خود ارائه مطلب توسط معلم بسیار مهم است و اگر نظمی در آن وجود نداشته باشد نیز دانش آموز دچار سردرگمی می شود.

روند تدریس یک کار پرمسئولیت است و معلم باید به آنچه را که اهمیت دهد

در پایه پنجم مباحث ریاضی اهمیت بسیار زیادی دارند و تاثیر مستقیمی روی پایه ششم می‌گذارد و معلم اگر احساس مسئولیت به تک تک مباحث ریاضی که می‌خواهد به آنها ارائه دهد نداشته باشد دانش آموز با اینکه در پایه پنجم قبول می شود اما در پایه بعدی دچار مشکل خواهد شد

در این مدت من دانش آموزان زیادی را داشتم در سطح متوسطه و در سطح پیشرفته و هر دانش‌آموزی روش خاص خود را دارد و سطح های آموزشی نیز در حل تمرین و ارائه نمونه سوال اهمیت بسیار زیادی پیدا می کنند و بهتر است معلم شناخت کاملی از دانش آموزان خود داشته باشد

در تدریس خصوصی در چند جلسه به شناخت کاملی از سطح ریاضی شاگرد می‌رسند و بعد از آن با حل سوال های گام به گام و توضیح کامل از هر مبحث او را یک سطح بالاتر از آنچه را که هست می برم

من شغل معلمی را بسیار دوست دارم و از کار کردن با کودکان لذت می‌برم و پایه های ابتدایی را با علاقه تدریس می‌کنم و از اینکه می‌بینم دانش آموزی بعد از کلاس های من مباحث ریاضی را در سطح خودش به خوبی می تواند حل کند رضایت کاملی از خودم دارم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.