ثبت نام

88904002 - 021

سولماز حاجیان | معلم تقویتی ریاضی کلاس پنجم در منزل

من سولماز حاجیان هستم، معلم تقویتی ریاضی کلاس پنجم در منزل، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض هستم و ۸ سال است به تدریس ریاضیات در مدارس و موسسات آموزش خصوصی مشغول می باشم. حوزه تخصصی تدریس من، ریاضیات مقطع ابتدایی است.

در ریاضی کلاس پنجم، دانش آموز با مباحث پیچیده تری نسبت به سالهای گذشته روبه رو خواهد بود، مباحثی همچون آمار و احتمالات، کسر، اعداد اعشاری، نسبت، تناسب و درصد که هرکدام از این مفاهیم پایه مباحث بسیار مهمتری در سالهای آینده تحصیلی خواهد بود.

من سولماز حاجیان هستم، معلم تقویتی ریاضی کلاس پنجم در منزل، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض هستم و 8 سال است به تدریس ریاضیات در مدارس و موسسات آموزش خصوصی مشغول می باشم. حوزه تخصصی تدریس من، ریاضیات مقطع ابتدایی است.

به این ترتیب بهتر است برای یادگیری این مفاهیم، وقت، حوصله و دقت زیادی هزینه شود تا دانش آموز در یادگیری ریاضی سال پنجم و در پی آن، ریاضی سالهای آینده موفق باشد. بسیاری از خانواده ها برای این که فرزندانشان در امتحانات با مشکل مواجه نشوند، سعی می کنند از وجود معلم خصوصی برای درس ریاضی استفاده کنند، اما توصیه من به عنوان یک معلم ریاضی این است که به جای فکر کردن به نمره قبولی در امتحان سعی کنید فرزند شما مفاهیم ریاضی را به خوبی درک کند تا در سالهای آینده نیز مشکلی بابت یادگیری نداشته باشد.

دروس ریاضی به یکدیگر پیوسته است و اگر دانش آموز در مباحث بسیار مهم ریاضی پنجم دچار اشکال در یادگیری باشد، مطمئنا در سالهای بالاتر نیز برای یادگیری مباحث کاملتر ریاضیات مشکل خواهد داشت. توصیه من در مورد یادگیری ریاضی به ویژه برای دانش آموزانی که در یادگیری مشکل دارند، استفاده از معلم تقویتی ریاضی پنجم به صورت مداوم و منظم است. والدین میتوانند با دایر کردن کلاس های خصوصی به صورت هفتگی در منزل، امکان یادگیری موثر و اصولی ریاضی را برای فرزند خود فراهم کنند.

در یادگیری ریاضیات، پشتکار، تلاش و حل تمرین های بسیار تنها راه رسیدن به نتیجه است، بنابراین نباید از مرور و حل تمرین های متفاوت از هر مبحث غافل بود، در مورد درس ریاضی نکته ای که وجود دارد، مفهومی بودن است، دانش آموز اگر میخواهد ریاضی را فراموش نکند، بهتر است در روز تدریس حتما مروری بر مطالب همان روز داشته و چند مثال ساده حل کند تا مفاهیم را به خوبی درک کرده و به حافظه بلندمدت بسپارد.

من در کلاس های خصوصی وقت زیادی از کلاس را بعد از تشریح درس به حل مسئله اختصاص می دهم، به این ترتیب دانش آموز با سوالات متعدد آشنا شده و با فهم دقیق سوال می تواند بهترین راه حل مسئله را بیابد.

توصیه مهم من به دانش آموزان این است که به جای حفظ کردن ریاضیات آن را بفهمند و با درک صحیح از موضوعات ریاضی یادگیری آن را برای خود آسان و لذتبخش تر کنند. مطمئنا حفظ کردن تمام فرمول ها و نکات ریاضی کار دشواری است و از طرفی هر مسئله حفظی روزی از ذهن پاک خواهد شد، اما وقتی شما مباحث را درک می کنید در حل مسائل گوناگون میتوانید از آن استفاده کرده و یک موضوع کاربردی مطمئنا بیشتر در حافظه شما باقی خواهند ماند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.