ثبت نام

88904002 - 021

سهیلا رستمی | معلم تقویتی فیزیک دوازدهم

من سهیلا رستمی هستم، معلم تقویتی فیزیک دوازدهم در تهران. دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک هستم و بیش از ۶ سال است که به تدریس فیزیک مشغول می باشم.

فیزیک از جمله دروس مهمی است که برای دانش آموزان رشته های تجربی و ریاضی از اهمیت زیادی برخوردار است.  البته فیزیک سال دوازدهم بیشتر به مباحث فیزیک مکانیک می پردازد که در زمره سرفصل های بسیار کاربردی است.  از آنجایی که سال دوازدهم برای بیشتر دانش آموزان به دلیل امتحانات نهایی و بعد از آن کنکور اهمیت ویژه ای دارد، یادگیری درس فیزیک ازجمله مقاصدی است که دانش آموزان به آن می اندیشند.

من سهیلا رستمی هستم، معلم تقویتی فیزیک دوازدهم در تهران. دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک هستم و بیش از 6 سال است که به تدریس فیزیک مشغول می باشم.

فیزیک در کنار ریاضیات و زبان انگلیسی از جمله دروسی است که بیشتر دانش آموزان برای یادگیری بهتر و پیشرفت در آنها از معلم تقویتی استفاده می کنند. مسلما هدف از استخدام مدرس خصوصی برای درس فیزیک تنها یادگیری مباحث نیست بلکه باید در کلاس های خصوصی به اندازه کافی تمرین و نمونه سوالات مربوط به هر مبحث حل شود.

هدف از کلاس های خصوصی تقویت درک دانش آموزان از مباحث درسی است، وقتی نمونه سوالات مختلفی از هر فصل در اختیار دانش آموز قرار گیرد، او می تواند به راحتی به پاسخ سوالات اندیشیده و جواب های درست را حدس بزند. آشنایی با نوع سوالات نیز یکی دیگر از مزایای انجام تمرینات زیاد است.

استفاده از کتابهای کمک درسی نیز می تواند گزینه مناسبی باشد، در بسیاری از کتاب های این چنینی نکات مهم و سوالات به صورت طبقه بندی شده جمع آوری شده اند و دانش آموز می تواند بدون صرف وقت زیاد با مطالعه نکات مهم هر درس به راحتی به پرسش هایی که در امتحان و یا کنکور مطرح شده است پاسخ دهد.

برای بچه های رشته ریاضی درس فیزیک از آن جهت که در دوران دانشگاه و در غالب رشته ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت اهمیت دارد. بنابراین یادگیری مباحث درسی و درک صحیح مفاهیم در آینده می تواند کار را در دانشگاه راحت تر کند.

من در کلاسهای تقویتی فیزیک دوازدهم معمولا شروع کلاس را به توضیح مباحث و انجام مثال های کتاب درسی اختصاص می دهم، بعد از این که مفاهیم به خوبی برای دانش آموز باز شده و او توانست آنها را درک کند، به حل تمرین می پردازیم که از تمرینات ساده و آسان تا تمرینات سخت و پیچیده طبقه بندی شده است. انجام مداوم تمرین و حل مسئله به دانش آموز کمک می کند تا به راحتی مباحث را به خاطر بسپارد و فرمول های مورد نیاز را حفظ کند.

در برخی موارد برای این که دانش آموز با نکات تستی درس فیزیک نیز آشنا شود، از تست های مطرح شده در سال های گذشته به عنوان نمونه سوال استفاده می کنیم و با حل آنها نکات تستی را برای دانش آموز شرح می دهم.

از آنجایی که دانش آموز کلاس دوازدهمی استرس امتحان نهایی و کنکور را همواره با خود دارد، مدرس باید سعی کند ارتباط خوبی از نظر روانی با دانش آموز برقرار کند و با القای اعتماد به نفس و حس انگیزه مثبت او را در یادگیری بیشتر مباحث و دروس یاری کند. این ایجاد آرامش به دانش آموز کمک می کند تا بتواند با حس اعتماد به نفس بیشتری به سوالات پاسخ دهد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.