ثبت نام

88904002 - 021

سعید جمال الدین | معلم خصوصی شیمی در تهران

سعید جمال الدین هستم فارغ التحصیل دانشگاه امیرکبیر تهران با سابقه بیش از ۹ سال در اموزش شیمی در مقطع دبیرستان

سال ۹۰ از دانشگاه فارغ التحصیل شدم در مقطع کارشناسی ارشد و پس از فعالیت های پاره وقت به طور حرفه ای وارد آموزشگاه های مختلف  به عنوان معلم خصوصی شیمی شدم.

در چند سال گذشته کتاب های درسی تغییرات بسیار زیادی پیدا کرده اند و من هم خودم را به طور کامل با آنها وفق داده ام و به روش های آموزش مدرسه مسلط شده ام چرا که بسیاری از دانش آموزان ام فقط برای کسب نمرات بالا در درس شیمی از معلم خصوصی استفاده می‌کنند و من برای این که آنها بتوانند نمرات مطلوبی را در امتحانات شیمی به دست بیاورند دقیقاً با روش های آموزش و پرورش درس شیمی را با آنها توضیح می دهم.

سعید جمال الدین هستم فارغ التحصیل دانشگاه امیرکبیر تهران با سابقه بیش از ۹ سال در اموزش شیمی در مقطع دبیرستان

من توانایی تدریس در سطح‌های مختلف دارم و اکثر اوقات در سطح بالا شیمی را تدریس می کنم چرا که بیشتر دانش آموزانم در تدریس خصوصی شیمی برای نمرات بالا تلاش می‌کنند

برای متمرکز کردن دانش آموزان در کلاس از روش پرسش و پاسخ استفاده می کنم و در هنگام تدریس بعد از گفتن نکته مهم از دانش آموزان می خواهم که آن را تکرار کنند تا مطمئن شوم که آن مطلب را حداقل یک بار شنیده اند.

در درس شیمی مطالب را با تسلطی خوب در کلاس ارائه می دهم و با دانش آموزان ارتباطی صمیمی و فعال دارم و همیشه شخصیت دانش آموز را در در کلاس و بیرون از آن بالا نگه میدارم

درمواقعی که دانش آموز در کلاس احساس خستگی کند و راندمان او کاهش یابد با استراحت های چند دقیقه ای و با نشاط کردن کلاس سعی می‌کنم که بهره وری او را بالاتر ببرم.

در فرآیند تدریس بسیار منظم هستم معتقد هستم که کلاس‌های خشک و مبتنی بر فشار کمکی به دانش آموزان نخواهد کرد تا بتواند در به عمل آوردن توانایی های اش قدمی بردارد.

در واقع کلاس با نشاط و پر انرژی باعث می‌شود که استعدادها در وجود شخص پنهان نماند و آموزش بی نقص باعث بروز خلاقیت در شخص می شود همچنین تا آموزش درست ندهیم ثمری را هم به دست نخواهیم آورد

از نظر من صمیمیت بین معلم و دانش آموز و برقراری رابطه دو طرفه از ویژگی های یک معلم حرفه ای است معلم هر چقدر این ارتباط موفق تر عمل کند می تواند تاثیر بیشتری روی دانش‌آموزان خود بگذارد.

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.