ثبت نام

88904002 - 021

سعیده نقاشیان | معلم خصوصی ریاضی کلاس دهم

سعیده نقاشیان هستم، دارای مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی و معلم خصوصی ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی هستم.  ۱۰ سال است که به عنوان معلم خصوصی ریاضی کلاس دهم فعالیت می کنم.

ریاضی دهم از نظر پیچیدگی مباحث با تمام ریاضی های سال های گذشته که دانش آموز آموخته است متفاوت است، مباحث مختلفی در این کتاب برای دانش آموز فراهم شده از جمله عبارت های جبری، مثلثات، مجموعه ها، توابع، توان، معادلات و نامعادلات که هرکدام از آنها مفاهیم بسیار مهمی را شامل می شوند.

سعیده نقاشیان هستم، دارای مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی و معلم خصوصی ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی هستم.  10 سال است که به عنوان معلم خصوصی ریاضی کلاس دهم فعالیت می کنم.

توصیه من به دانش آموزانی که در یادگیری ریای ضعیف تا متوسط هستند این است که برای موفقیت در یادگیری از کلاس های برنامه ریزی شده استفاده کنند، این دانش آموزان احتیاج دارند که کلاس های مداومی داشته باشند تا علاوه بر یادگیری مباحث جدید در صورتی که در یادگیری دروس سال های گذشته هم مشکل داشته اند آن را برطرف کنند.

در کلاس های خصوصی معمولا مدرس درس را به صورت کاملا شفاف و با حل مثال های مختلف از هر مبحث برای دانش آموز شرح می دهد، بعد از این که تشریح درس تمام شد نوبت دانش آموز است که تمرین های مختلفی را حل کند. این تمرین حل کردن در حضور مدرس خصوصی کمک می کند تا نقاط ضعف دانش آموز مشخص شود، بنابراین مدرس سعی می کند کلاس را با توجه به نقاط ضعف دانش آموز هدایت کند.

دانش آموز باید تمرین های بسیاری از هر مبحث درسی حل کند، در ریاضی هرچه تمرینات بیشتری حل شود مسلما دانش آموز تسلط بهتری به مفاهیم پیدا خواهد کرد. بنابراین با توجه به پیچیدگی هایی که درس زبان دهم دارد بهتر است که دانش آموز منابع زیادی از نمونه سوالات را در اختیار داشته باشد.

در حال حاضر کتاب های مکمل و کمک درسی بسیاری با هدف های مختلف تدوین شده اند که برخی از آنها شامل درس نامه هستند و برخی نیز در کنار درس نامه و خلاصه نکات نمونه سوالات مختلفی نیز دارند، همچنین برخی از کتاب ها با عنوان کتاب کار وجود دارد که فقط نمونه سوالات مختلف از هر مبحث درسی در اختیار دانش آموز قرار می دهد.

وقتی دانش آموز نمونه سوالات مختلفی را حل کند به روش های متنوع پاسخ گویی به سوالات آشنا می شود و می تواند در زمان کمتری سوالات را حل کند، این مسئله کمک می کند که اعتماد به نفس دانش آموز برای شرکت در امتحان بیشتر شود.

شرکت در آزمون های مختلف و یا برگزاری آزمون های کوچک در کلاس های خصوصی کمک می کند که نقاط ضعف دانش آموز مشخص شده و بتواند برای حل آنها اقدام کند. وقتی دانش آموزی ریاضی دهم را به خوبی می آموزد در حقیقت برای یادگیری ریاضی یازدهم نیز آمادگی کامل خواهد داشت، چرا که بسیاری از مباحث ریاضی با هم در ارتباط است و می توان گفت که هر کلاس از نظر مباحث ریاضی پیش نیاز کلاس سال آینده خواهد بود. داشتن برنامه ریزی مناسب برای مطالعه و تمرین و  همچنین در اختیار داشتن منابع مختلف نمونه سوالات به دانش آموز کمک می کند که در یادگیری ریاضی موفق عمل کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.