ثبت نام

88904002 - 021

سحر سخایی | تدریس خصوصی ریاضی هفتم در تابستان

سحر سخایی هستم دبیر حرفه ای هفتم به مدت سال در تدریس خصوصی ریاضی هفتم در تابستان فعالیت داشتم و ۵ سال در آموزشگاه های مختلف تهران هفتم و هشتم و نهم تدریس کردم فوق لیسانس ریاضی دارم و علاقه مند به تدریس من تمرکز زیادی در تدریس مقطع متوسطه اول دارم و به خوبی تشخیص می دهم که دانش آموز در کجاها ضعف دارد.

سحر سخایی هستم دبیر حرفه ای هفتم به مدت سال در تدریس خصوصی ریاضی هفتم در تابستان فعالیت داشتم و 5 سال در آموزشگاه های مختلف تهران هفتم و هشتم و نهم تدریس کردم فوق لیسانس ریاضی دارم و علاقه مند به تدریس من تمرکز زیادی در تدریس مقطع متوسطه اول دارم و به خوبی تشخیص می دهم که دانش آموز در کجاها ضعف دارد.

در تدریس از روش پرسش و پاسخ و تکرار درکلاس استفاده می کنم و دانش آموز را وادار به تمرکز می کنم و تمرین هایی که به دانش آموز می دهم خیلی حساب شده و دقیق است و دانش آموز دقیقا” به آنها احتیاج دارد.

به نظر من پس از ایجاد انگیزه در دانش آموز لازم است با پرسش و پاسخ و روش استقرا ذهن دانش آموز را در جهت پاسخ صحیح و مسیر یادگیری فعال کنیم.در این صورت این یادگیری تدوام بیشتری خواهد داشت و در نهایت پس تکرار و تمرین یادگیری را تثبیت کنیم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.