ثبت نام

88904002 - 021

سامان سلیمانی | معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه هشتم در تهران

اینجانب سامان سلیمانی با مدرک کارشناسی ارشد برق معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه هشتم در تهران هستم.

اینجانب سامان سلیمانی با مدرک کارشناسی ارشد برق معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه هشتم در تهران هستم.

در مدارس مختلف تهران و همچنین آموزشگاه‌های معتبر ریاضی در تهران پایه هشتم را تدریس کردم.

روش تدریس منبر اساس اهداف خود دانش آموز و همچنین والدین آنها متفاوت است.

بسیاری از دانش آموزان در کلاس خصوصی اهدافی بسیار بالاتر از سطح فعلی را دارندبرخی نیز در حد معقول که قاعدتاً روش تدریس و میزان ساعت تدریس این دانش آموزان با یکدیگر متفاوت است.

من جمعه ۱۴ سال سابقه تدریس خصوصی و گروهی در آموزشگاه های معتبر دارم و در حال حاضر به مدت سه سال است که پیاپی پایه هشتم را درست میکنم.

از نظر من تفهیم درس ریاضی به زبان ساده و ایجاد حس امنیت به برقراری ارتباط خوب با دانش آموز از اصل های مهم تدریس در پایه هشتم است البته این کلیات در پایان های دیگر نیز تاثیر دارد اما به دلیل اینکه تمرکز بنده رو به پایه هشتم است در خصوص تجربیاتی که داشتم و کارهایی که امتحان کردم نظراتم را بیان می‌کنم.

ساده سازی در تدریس از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و معلم اگر خودش روی مطالب درسی تسلط کافی نداشته باشد و خودش مطلب درسی را به خوبی نفهمیده باشد نمی‌تواند مفاهیم را به صورت ساده بیان کند.

استفاده از اشکال و تصاویر نیز در تدریس از اهمیت فوق العاده برخوردار است و معلم با استفاده از نمودار ها و تصویرسازی تئوری ریاضیات تواند مفاهیم را بسیار بهتر منتقل کند
مثال آوردن از دنیای بیرون و زندگی روزمره باعث می شود که دانش آموز در خارج از کلاس درس نیز ذهنش مشغول درس ریاضی باشد.

من به عنوان معلم درس ریاضی پایه هشتم در جلسات خصوصی سعی می‌کنم ساده‌ترین بیان را داشته باشم و آسانترین راه‌ها را در حل مسائل ریاضی به دانش آموزان آموزش دهم
دانش‌آموزان پایه هشتم با مطالب متفاوتی در کتاب ریاضیات سر و کار دارند و بهتر از معلم خودش روی مطالب درسی مسلط باشد همچنین از نظر من یک معلم باید توانایی تبدیل مطالب ریاضی از حالت تئوری به حالت عادی را داشته باشد و خودش آنقدر خلاقیت داشته باشد که بتواند مثال ها و آموزش های متفاوتی خلق کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.