ثبت نام

88904002 - 021

سارا احمدی | معلم تدریس خصوصی ریاضی ششم در منزل

اینجانب سارا احمدی هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فیزیک به مدت ۶ سال است که همراه با تحصیلم معلم تدریس خصوصی ریاضی ششم در منزل هستم.

اینجانب سارا احمدی هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد فیزیک به مدت ۶ سال است که همراه با تحصیلم معلم تدریس خصوصی ریاضی ششم در منزل هستم.

بنده از زمان دانشجویی علاقمند به کار تدریس خصوصی شدم و به دلیل اینکه علاقه داشتم با دانش آموزان ابتدایی کار کنم پایه ششم رو برای تدریس خصوصی منزل انتخاب کردم.

در این مدتی که معلم تدریس خصوصی ریاضی ششم در منزل بودم دانش آموزان متفاوتی اعم از تقویتی و پیشرفته و تیزهوشان داشتم و خوشبختانه توانستم با همه دانش آموزان ارتباط بسیار خوبی برقرار کنم به مدت سه سال نیز با موسسه های مختلف تدریس خصوصی ریاضی در تهران فعالیت داشتم و در حال حاضر نیز در دو مدرسه غیر انتفاعی منطقه ۳ تهران معلم تقویتی ریاضی ششم هستم.

من معتقدم که برای دانش آموزان ابتدایی باید ریاضی با ابزار کمک آموزشی آموزش داده شود زیرا دانش آموزان ابتدایی نیاز دارند که بعضی از مسائل ریاضی را با لمس کردن یاد بگیرند در پایه ششم نیز خودم ابزارهای آموزشی بسیار ساده ای را درست کردم که با آنها می توانم ریاضی را به دانش آموزان بفهمانم این موضوع باعث شده است که دانش آموزان تقویتی ششم با کمترین تعداد جلسات بتوانند ریاضی را به بهترین نحو یاد بگیرند.

از نظر من یک معلم تدریس خصوصی ریاضی باید توانایی بسیار خوبی در برقراری ارتباط موثر با دانش آموزان و حتی والدینش داشته باشد و این موضوع باعث می‌شود که معلم بتواند سطح واقعی دانش آموز را به والدینش بیان کند چراکه خیلی از والدین حقیقت را در مورد فرزندشان نمی‌پسندند مخصوصاً والدینی که دانش آموز آنها در سطح ریاضی ضعیف است و سعی می کنند با عوض کردن معلم و شنیدن حرفهای بهتر شرایط را عوض کنند اما اگر یک معلم تدریس خصوصی ریاضی بتواند ارتباط خوبی با والدین دانش آموز برقرار بکند می تواند حقیقت و سطح دانش آموز را به خوبی به آنها بیان کند آنها نیز با پذیرفتن آن شرایط را برای دانش آموز خود بهتر خواهند کرد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.