ثبت نام

88904002 - 021

رضا گل پرور | تدریس خصوصی شیمی در تهران

رضا گل پرور هستم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد شیمی با ۹ سال سابقه تدریس خصوصی شیمی در تهران.

بنده در همه مطالب و دروس شیمی دبیرستان تدریس داشتم و معلم تخصصی شیمی هستم در دو مجتمع آموزشی تهران شیمی تدریس می کنند و به صورت خصوصی در منازل نیز همینطور. در آموزشگاه های مختلف تهران به صورت کلاس خصوصی و نیمه خصوصی و گروهی نیز شیمی تدریس میکنم. در این ۹ سال تجارب بسیار زیادی را در تدریس خصوصی شیمی به دست آوردم.

ارتباط بسیار موثری با دانش آموز برقرار می کنم و دانش آموز را در تدریس شیمی شرکت میدهم, به او اعتماد به نفس عالی می دهم زیرا فن بیان بسیار قوی در تدریس شیمی دارم و اصول سخنوری را به طور کامل می‌دانم و آموزش دیدم. بنده حتی دوره‌های فنون مذاکره را با دانش آموزان گذرانده ام برای تک تک جلسات تدریس خصوصی و گروهی هم پلان درسی دارم بر روی تمام محتواهای آموزشی مطالب شیمی دبیرستان کاملاً مسلطم و از روش‌های متنوع برای دانش آموزان متنوع در انتقال مفاهیم شیمی استفاده می کنم.

در آموزش شیمی صبر و حوصله بسیار خوبی دارم برای دانش آموزان, در هنگام تدریس از تصویر سازی استفاده می کنم به زبان دانش آموز برای تدریس استفاده می کنم و اصطلاحات او را به کار می‌برم و همچنین در تدریس خصوصی شیمی از پلن فردی استفاده می کنم. در کلاس های گروهی از زبان بدن برای تفهیم بهتر مطالب شیمی استفاده می کنم و حتی بنده در انتقال مطالب شیمی از فرهنگ روز جامعه و حتی برای مثال ها از مطالب داغ شبکه های اجتماعی برای تفهیم بهتر دانش آموزان استفاده می کنم.

اگر امکانات کافی داشته باشم از تصاویر سه بعدی هم برای تفهیم بهتر مطالب شیمی استفاده می‌کنم. همیشه ابزارهای مناسب آموزشی باعث تقویت تفکر دانش آموز در درس مورد نظر می شود شیوه های بیان متنوع به دانش آموز کمک می کند که مطلب را بهتر متوجه شود, استفاده از روش‌های مختلف دبیر در هنگام توزیع مطالب شیمی نیز بسیار کاربرد دارد و ساده سازی مطالب شیمی نیز بسیار مهم است.

به طور کلی بنده در تدریس خصوصی شیمی از روش‌های بسیار متنوعی برای تفهیم دانش‌آموزان استفاده می کنم و معتقدم که هر دانش‌آموزی روش خاص خود را در یادگیری مطالب دارد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.