ثبت نام

88904002 - 021

رضا کمال زاده | تدریس خصوصی عربی دهم

رضا کمال زاده هستم، دارای مدرک کارشناسی تدریس زبان عربی، ۸ سال است که به تدریس زبان عربی در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول هستم، در حال حاضر در کنار تدریس خصوصی به آموزش عربی کنکور در آموزشگاه نیز اشتغال دارم.

زبان عربی از جمله دروسی است که اکثر دانش آموزان رغبتی به یادگیری آن ندارند و در دسته درس های کمتر محبوب قرار میگیرد، زمانی که در حال تحصیل در رشته عربی در دانشگاه بودم اکثر با این سوال مواجه می شدم که “چطوری میتونی عربی را تحمل کنی” و من همیشه در پاسخ به این سوال می گفتم که عربی برای من یک زبان کامل و شیرین است.

رضا کمال زاده هستم، دارای مدرک کارشناسی تدریس زبان عربی، 8 سال است که به تدریس زبان عربی در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول هستم، در حال حاضر در کنار تدریس خصوصی به آموزش عربی کنکور در آموزشگاه نیز اشتغال دارم.

شاید مهمترین وظیفه معلمین گرامی در مدارس، ایجاد انگیزه و علاقه برای دانش آموزان است، مطمئنا در یادگیری هر زبان خارجه، اولین فاکتور مهم علاقمندی شخص زبان آموز به یادگیری زبان است، اگر علاقه و انگیزه یادگیری وجود نداشته باشد، مسلما نشستن سر کلاس درسی که برای ما کاربردی نخواهد داشت خسته کننده و دلسرد کننده خواهد بود.

عربی پایه دهم چهارمین کتابی است که دانش آموزان در سیستم آموزشی جهت آشنایی و یادگیری با زبان عرب مطالعه می کنند، یادگیری هر زبانی مستلزم این است که زبان آموز تمام گرامر و لغات مربوط به آن زمان را به صورت قدم به قدم فرا گرفته و  کاملا به یاد بسپارد، در غیر اینصورت یادگیری زبان امکان پذیر نخواهد بود.

زبان عربی نزدیکی زیادی با زبان فارسی دارد، از طرفی توجه به گرامر و نکات مهم هر درس با تمرین و تکرار در ذهن دانش آموز جای خواهد گرفت و او قادر خواهد بود که به سوالات مختلف هر درس پاسخ دهد. در یادگیری زبان عربی، با توجه به اعراب و نقش و کلمات، یادگیری گرامر بسیار اهمیت دارد، به همین دلیل توصیه می کنم که دانش آموزان حتما قواعد درسی را به خوبی فرا گرفته و تمرین و تکرار لازم از هر مبحث را فراموش نکنند.

یکی از روش های یادگیری زبان جدید داشتن یک برنامه منظم برای مرور مطالب آموخته شده است، پس سعی کنید در هفته چند روز را به مرور مطالب اختصاص دهید تا موفق باشید. اگر نمونه سوالات امتحانی را در اختیار داشته باشید متوجه می شوید که ترتیب سوال دادن در امتحان عربی چگونه است و کدام شکل از سوالات از اهمیت و بارم بیشتری برخوردار هستند، به این ترتیب خواهید فهمید که تمرکز و وقت خود را صرف یادگیری کدام مباحث کنید تا بتوانید امتحان را با موفقیت بیشتر و کسب نمره بهتر پشت سر بگذارید.

استفاده از معلم خصوصی این مزیت را دارد که میتوانید با نقاط ضعف و قوت خود در یادگیری زبان عربی آشنا شده و روی آنها تمرکز کنید. معلم خصوصی به صورت مداوم میزان تسلط شما به مفاهیم درسی را کنترل کرده و در صورتی که نیاز به تمرین یا تکرار بیشتری داشته باشید شما را همراهی می کند. استفاده از کلاس خصوصی برای درس عربی دهم به شما کمک می کند که با توجه بیشتری به یادگیری مطالب بپردازید و در صورتی که در کلاس درس دچار مشکل در یادگیری هستید، در ساعت های مناسب که تمرکز بیشتری دارید می توانید کلاس تقویتی داشته و با تمرکز و آرامش بیشتری درس را فرا گیرید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.