ثبت نام

88904002 - 021

رضا شمیرانی | معلم خصوصی زیست دهم

رضا شمیرانی هستم، دارای مدرک کارشناسی شیمی کاربردی و دبیر زیست در دوره دوم متوسطه. دارای ۱۰ سال سابقه کار در زمینه تدریس علوم تجربی در دبیرستان می باشم.

درس زیست یکی از دروس پایه رشته علوم تجربی است که یادگیری و تسلط آن به خصوص در زمان کنکور باعث موفقیت دانش آموزان این رشته خواهد شد، بنابراین نمیتوان از اهمیت این درس چشمپوشی کرد و بهتر است والدین سعی کنند از طریق روش هایی مثل استخدام معلم خصوصی درس زیست از همان سال دهم پایه درسی فرزندشان را قوی کنند.

رضا شمیرانی هستم، دارای مدرک کارشناسی شیمی کاربردی و دبیر زیست در دوره دوم متوسطه. دارای 10 سال سابقه کار در زمینه تدریس علوم تجربی در دبیرستان می باشم.

از آنجایی که درس زیست مربوط به زندگی گیاهی، جانوری و انسانی است مباحث جالب توجهی دارد و شیوه های صحیح آموزشی میتواند انگیزه لازم برای مطالعه و یادگیری بیشتر را برای دانش آموز فراهم کند.

من سعی میکنم مباحث را با مثالهای جالب توجه همراه کنم و به این صورت تمرکز دانش آموز را روی نکات مهم بیشتر کنم، از طرفی استفاده مداوم از حضور دانش آموز میتواند به ایجاد تمرکز کند، ایجاد پرسش هایی که مطالعه عمیق درس پاسخ آنها را می دهد یکی از راه هایی است که میتوان برای تقویت تمرکز دانش آموز از آن استفاده کرد.

گاهی اوقات از دانش آموزان میخواهم تا درس را خودشان در منزل مطالعه کرده و در زمان حضور من آنچه را آموخته اند و آنچه برایشان سوال است شرح دهند، سپس با استفاده از پرسش و پاسخ های مکرر به تمامی سوالات ایجاد شده پاسخ داده و از حضور ایشان در کلاس استفاده میکنم.

زیست دهم از آن جهت دارای اهمیت است که یکی از منابع کنکور محسوب می شود و از طرفی پایه درس زیست سالهای بالاتر است، بنابراین با ایجاد انگیزه و علاقه در دانش آموز برای یادگیری این درس می توان آنها را برای یادگیری مطالب بیشتر مشتاق کرده و در سال های آینده با پایه قوی تری به یادگیری دروس بپردازند.

استفاده از نمونه سوالات مختلف، پرسش های تستی یا تشریحی و همچنین در موارد مقتضی انجام آزمایشات علمی از جمله نکاتی است که استفاده از آنها در کلاس های خصوصی یا درسی میتواند به ایجاد انگیزه دانش آموزان در یادگیری بیشتر ختم شود.

باید سعی کرد با ایجاد یک جو صمیمانه در کلاس و همچنین رابطه دوستانه با دانش آموز اعتماد به نفس کافی جهت شرکت در مباحث کلاسی و یا رسیدن به پاسخ پرسش های مورد نظر را برایش فراهم کرد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.