ثبت نام

88904002 - 021

حدیثه بخشی | معلم خصوصی عربی دوازدهم در منزل

حدیثه بخشی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان عربی و بیش از ۱۰ سال است که به عنوان مدرس خصوصی زبان عربی دوره دوم متوسطه و زبان عربی کنکور مشغول به فعالیت هستم.

درس زبان عربی سال دوازدهم از آن جهت اهمیت دارد که یکی از منابع کنکور بوده و دانش آموز با یادگیری آن می تواند هم در امتحان نهایی موفق عمل کرده و هم برای کنکور آماده شود.

معمولا دانش آموزان ارتباط خوبی با درس عربی ندارند، همین مسئله باعث می شود که یادگیری آن برای اکثر دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی کار مشکلی است. من همیشه به دانش آموزان سال دوازدهم پیشنهاد می دهم برای این که در عربی دوازدهم موفق عمل کنند بهتر است از وجود معلم خصوصی بهره مند شوند. کلاس های برنامه ریزی شده خصوصی کمک می کند که دانش آموز بتواند با هدفمندی بیشتری یادگیری عربی را پیش ببرد.

حدیثه بخشی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان عربی و بیش از 10 سال است که به عنوان مدرس خصوصی زبان عربی دوره دوم متوسطه و زبان عربی کنکور مشغول به فعالیت هستم.

گاهی نیاز است که برای دانش آموز کلاس های دوره مطالب سالهای گذشته برگزار شود، به ویژه در مورد دانش آموزان سال دوازدهم این مسئله ضرورت بیشتری دارد، بنابراین بهترین حرکت این است که همزمان با شروع سال تحصیلی جدید دانش آموز کلاس های خصوصی عربی را نیز داشته باشد.

قواعد درس عربی بسیار شبیه به هم و سردرگم کننده هستند، در صورتی که یک معلم و راهنمای مناسب وجود نداشته باشد مطمئنا دانش آموزان در یادگیری درس مشکل خواهند داشت، ضمن این که باید به صورت مداوم ارزیابی صورت گیرد تا نقاط ضعف و قوت دانش آموز مشخص شده و کلاس ها مطابق با آن برنامه ریزی شوند.

می توانید برای این که با شکل سوالات در امتحان یا کنکور آشنا شوید از نمونه سوالات سالهای گذشته به عنوان تمرین درسی استفاده کنید. همچنین استفاده از سوالات تستی مربوط به کنکورهای سال های گذشته نیز به شما کمک می کند تا اطلاعات خوبی در مورد شیوه طراحی سوالات کنکور بدست آورید.

یکی از راه های تقویت زبان عربی این است که تمرین های زیادی مربوط به هر درس انجام دهید. تمرین کردن به شما کمک می کند تا قواعد عربی را به خوبی در ذهن خود جای دهید، بهتر است هر بار به یکی از مباحث عربی بپردازید، وقتی به خوبی به تمام مباحث مسلط شدید می توانید تمرینات کاملتری را انجام دهید که نکات بیشتری را در بر میگیرد، بهتر است همزمان با حل کردن تمرینات و یادگیری قواعد روی حفظ لغت نیز کار کنید، اگرچه ک بیشتر بارم سوالات عربی مربوط به قواعد و درک مطالب است. این قضیه در مورد سوالات کنکور نیز صدق می کند.

اگر می خواهید که در کنکور هم عملکرد خوبی داشته باشید پیشنهاد میکنم که حتما ساعاتی از کلاس را به حل تست بپردازید و با نکات تستی و روش های تست زنی نیز آشنا شوید. هرچه آگاهی و توانایی شما در حل تمرینات و پاسخ به سوالات بیشتر شود مطمئنا عملکرد بهتری در امتحان نهایی و کنکور خواهید داشت. فراموش نکنید که برنامه ریزی منظمی داشته باشید و خود را مکلف کنید که مطابق برنامه پیش بروید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.