ثبت نام

88904002 - 021

جواد میرباباییان | تدریس خصوصی حسابان در تهران

جواد میرباباییان هستم دبیر خصوصی حسابان از سال ۹۰ در حال تدریس تدریس خصوصی حسابان در تهران هستم در پایه های مختلف دبیرستان نیز تدریس کردم وو در تدریس مباحثی چون انتگرال ، معادلات دیفرانسیل ، ریاضی عمومی ۱ و ۲ ، حساب و جبر بسیار مسلطم.

جواد میرباباییان هستم دبیر خصوصی حسابان از سال 90 در حال تدریس تدریس خصوصی حسابان در تهران هستم در پایه های مختلف دبیرستان نیز تدریس کردم وو در تدریس مباحثی چون انتگرال ، معادلات دیفرانسیل ، ریاضی عمومی 1 و 2 ، حساب و جبر بسیار مسلطم.

بنده در تدریس مباحث ریاضیات مثل همین حسابان روی مفهوم مبحث تمرکز دارم و روی انواع سوالات کار می کنم که این امر باعث می شود دانش آموز وارد عمق مطالب شود و بتواند با حل و برسی سوالات مختلف ابعاد مختلف مطلب را درک کند.

یک معلم حرفه ای حسابان باید در غالب سوالات مختلف و ایجاد انگیزه در دانش آموز جهت باز کردن مسائل بکوشد و همچنین خودش بر مطلب درسی مسلط باشد و بیانش قوی باشد و به نوع تفکر دانش آموز هم احترام بگذارد و قبول داشته باشد تنها راه حل درست صرفا” راه حل دبیر نیست.

من در تدریس خصوصی حسابان معمولا” دانش آموزان را در بحث شرکت می دهم و مهارت حل مسئله در حسابان را به دانش آموز آموزش می دهم.

از نظر من شروع کلاس حسابان بهتر است با مثال های ساده آغاز شود و در ذهن دانش آموز چالش ایجاد کند و سپس معلم به سوی قضایای کلی تر از مبحث حسابان حرکت کند.

به طور کلی من در تدریس خصوصی حسابان در برخورد با دانش اموزان علاقه مند و باهوش اجازه میدهم که مسیر کلی پیشبرد بحث را خودشان تعیین کنند(البته به شرط ان که خلاف منطق ریاضی نباشد). و در مورد دانش اموزان ضعبفتر و کمتر اشنا با موضوع ابتدا با طرح چند سوال ساده سعی میکنم تا ذهنشان را تحریک کنم و سپس موضوع را با تکیه بر بیان قضیه و بلافاصله نشان دادن کاربرد ان قضیه در حل چند مثال پیش میبرم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.