ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی هندسه | شیدا شهربانو

اینجانب شیدا شهربانو فوق لیسانس ریاضیات و کاربردها به مدت ۵ سال است که در حال تدریس هستم من فعالیت هایی چون تدریس خصوصی هندسه ، تدریس خصوصی جبر و تدریس ریاضی عمومی را در مدرسه نمونه دولتی داشته ام.

اینجانب شیدا شهربانو فوق لیسانس ریاضیات و کاربردها به مدت 5 سال است که در حال تدریس هستم من فعالیت هایی چون تدریس خصوصی هندسه ، تدریس خصوصی جبر و تدریس ریاضی عمومی را در مدرسه نمونه دولتی داشته ام.

به مدت ۳ سال مدرس ریاضی هندسه بودم چه در خصوصی و چه در گروهی و ۲ سال دیگر هم ریاضی عمومی و جبر تدریس کردم, همه دانش آموزانم دبیرستانی بودند.

در این مدت سبک بنده در تدریس به دو عامل بستگی داشته است یکی سطح دانش آموز و دیگری هدفش برخی دانش آموزان فقط برای قبولی از تدریس خصوصی استفاده می کنند و بعضی از دانش آموزان برای سطح های بالاتر مانند قبولی در مدارس نمونه دولتی.

برای دسته اول مطابق با روش های کتاب درسی تدریس میکنم به اضافه تمرین، برای دسته دوم که خودشان کتاب درسی را تا حد خوبی بلدند بیشتر سوال حل میکنم، باز هم اینکه چه نوع سوالاتی حل شود بستگی به هدف دانش آموز دارد، برای بعضی از آنها سوالات مسابقاتی هستند و برای بعضی دیگر سوالات آزمون های ورودی سالهای پیش.

البته در این بین والدینی هم هستند که همراه با آغاز سال تحصیلی کلاس های خصوصی را هم به طور پیوسته شروع می کنند که بهتر است به این دانش آموزان هندسه را به صورت مفهومی آموزش داد.

در تدریس هندسه بهتر است توضیحات مفهومی باشد و دانش آموز وقت کافی برای این درس داشته باشد زیرا درس هندسه را نمی توان حفظ کرد و مبحث کوچکی نیست که بتوان با رو خوانی آن را یاد گرفت.

دانش آموزانی که هندسه را مفهومی یاد می گیرند در دانشگاه نیز به مشکل نخواهند خود و درس استاد را به راحتی می فهمند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.