ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی هندسه ۱ | سینا یار احمدی

سینا یار احمدی هستم فوق لیسانس ریاضیات کاربردی و دبیر تدریس خصوصی هندسه ۱ هستم در حال حاضر هم دانشجوی دکترای ریاضیات نیز هستم.

سینا یار احمدی هستم فوق لیسانس ریاضیات کاربردی و دبیر تدریس خصوصی هندسه ۱ هستم در حال حاضر هم دانشجوی دکترای ریاضیات نیز هستم.

از سال ۸۸ در حال تدریس ریاضیات دبیرستان مخصوصا هندسه ۱ هستم و به طور پیشرفته هم هندسه را در دبیرستان های خاص و نمونه دولتی تدریس کرده ام.

من در تدریس ریاضی معتقدم که دبیر باید بتواند آموزشی صحیح را به دانش آموزان منتقل کند و همچنین برای فهماندن مطالب درسی از خلاقیت خود استفاده کند و به جای تاکید به حفظ فرمول ها و روش ها تمرکز روی فهماندن درس ریاضی داشته باشد از آنجا که هندسه ۱ برای همه دانش آموزان قابل فهم نیست بهتر است دبیر با مثال های عینی مطالب را مفهومی سازی کند و از مثال های عینی استفاده کند تا دانش آموزان بهتر بتوانند مطالب ریاضی را بفهمند.

من در تدریس خصوصی هندسه ۱ سعی می‌کنم کاربرد هر مبحث را برای درک بهتر برای دانش آموزان با بیانی ساده و روان بیان کنم و همچنین از مثالها و تمرین‌های متنوع برای انتقال به طرح مفاهیم هندسه ۱ استفاده کنم.

من به دلیل اینکه از ابتدای شروع تدریس هم روی دروس ریاضی دبیرستان فعالیت داشتم تسلط کامل به مباحث هندسه ۱ و ۲ دارد و به راحتی می‌توانم مطالب هندسه را به دانش آموزان منتقل کنم و همچنین در کلاس هندسه این است که دانش آموز بدون فهمیدن از کلاس خارج نشود.

من در تدریس خصوصی ریاضی بیشتر روی قدرت بیان و فهماندن آن به دانش آموزان تمرکز دارم و سعی می کنم مفاهیم را به زبان ساده به دانش آموزان منتقل کنم برای هر فصل هندسه ۱ قانون هایی را در تدریس دارم آنها را در کلاس اجرا می کنم این قوانین حاصل سالها تجربه من در تدریس خصوصی هندسه ۱ هست و باعث شده است بتوانم با تجربه‌ای که در این چند سال دارم دانش آموزانم را کمک کنم تا در درس هندسه ۱ نمره های بسیار خوبی را دریافت کنند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.