ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در منزل / منصور حیدرنیاز

منصور حیدرنیاز هستم، مدرس ریاضیات دوره دوم متوسطه در تهران، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض هستم و بیش از ۶ سال است که به تدریس ریاضیات در مدارس، تدریس خصوصی و ریاضی کنکور مشغول می باشم.

ریاضیات همیشه در زمره بزرگترین علاقمندی های من بوده است، شاید به همین دلیل تصمیم گرفته ام تا این مقطع ریاضیات را دنبال کنم، اگرچه می دانم برای بسیاری از افراد درس ریاضی همیشه یکی از مشکلات بزرگ یادگیری در طول دوران مدرسه بوده است.

اگر کسی از من در مورد موفقیتم در درس ریاضی سوال کنم بدون شک میگویم معلمی که با روش تدریس لذت بخش مرا به ریاضیات علاقمند کرد و ذهنیت مثبتی از یادگیری ریاضی در وجود من کاشت عامل موفقیت من بوده است. من فکر میکنم استعداد یادگیری در انسان ها به یک اندازه است و آنچه باعث تفاوت در یادگیری و به موفقیت رسیدن آنها می شود، تلاش و پشتکار و البته ذهنیتی است که نسبت به تواناهایی خود دارند.
بنابراین من در کلاس های درس و همچنین در کلاس های خصوصی، همیشه سعی می کنم اعتماد به نفس کافی را در دانش آموزان برای یادگیری ریاضیات ایجاد کنم. ریاضیات سال یازدهم یکی از مهمترین مباحث ریاضی در دوران تحصیلی دانش آموزان است.

منصور حیدرنیاز هستم، مدرس ریاضیات دوره دوم متوسطه در تهران، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض هستم و بیش از 6 سال است که به تدریس ریاضیات در مدارس، تدریس خصوصی و ریاضی کنکور مشغول می باشم.

ریاضی یازدهم از منابع اصلی کنکور بوده و برای دانش آموزان رشته های ریاضی و تجربی اهمیت بالایی دارد. از طرفی نمره خوب آن در بالارفتن معدل دانش آموزان نیز موثر است. بنابراین باید سعی کرد تا دانش آموز تسلط خوبی بر نکات مهم این درس داشته باشد.

من در کلاس های خصوصی ریاضی یازدهم، اصولا ساعتی از کلاس را به حل تمرین و ساعتی را نیز به تست زدن اختصاص می دهم، نباید فراموش کرد که اصول تست زنی در کنکور با اصول یادگیری مباحث برای موفقیت در امتحانات کمی متفاوت است. بنابراین بهتر است مدرس خصوصی هم نکات مهم درسی را برای شرکت دانش آموز در امتحانات برای او شرح دهد و هم نکات مهم تستی را در اختیار دانش آموز قرار دهد تا برای شرکت در کنکور نیز آماده شود.

اگر ریاضی را به شکل اصولی و صحیح یاد بگیرید، مطمئنا می توانید به هر شکل سوال پاسخ مناسب دهید، خواه این سوال جنبه تشریحی داشته باشد و خواه یک سوال تستی در کنکور باشد. پس بهتر است به فکر یادگیری عمیق و همچنین درک مفاهیم ریاضی بود. مدرس ریاضی باید تسلط خوبی به مباحث داشته و امکان انتقال آن به دانش آموز را داشته باشد.

حل تمرین های متنوع از هر مبحث درسی به دانش آموز کمک می کند تا با نمونه سوالات مختلف آشنا شده و به مهارت کافی برای پاسخگویی به سوالات گوناگون را داشته باشد. بهتر است ساعتی از کلاس نیز به رفع اشکال اختصاص داده شود تا در صورتی که دانش آموز در یادگیری مباحث درسی مشکلی داشته باشد بتوان به خوبی آنها را رفع کرد.

من پیشنهاد میکنم در صورتی که درسی پیش نیاز از سالهای قبل داشته باشد و نیاز به توضیح برخی مباحث دیگر درسی ریاضی برای فهم بهتر مطلب وجود دارد، باید با صبر و حوصله تمام موارد را برای دانش آموز توضیح داد و مطالب را به صورت مفهومی به او آموخت تا بتواند به خوبی از آنها استفاده کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.