ثبت نام

88904002 - 021

فرامرز خان محمدی | تدریس خصوصی ریاضی پایه نهم در تهران

فرامرز خان محمدی هستم در حال حاضر مشغول به تدریس خصوصی ریاضی پایه نهم در تهران هستم. فوق لیسانس آموزش ریاضی دارم و به مدت ده سال است که مشغول به تدریس خصوصی ریاضی در تهران هستم.

فرامرز خان محمدی هستم در حال حاضر مشغول به تدریس خصوصی ریاضی پایه نهم در تهران هستم. فوق لیسانس آموزش ریاضی دارم و به مدت ده سال است که مشغول به تدریس خصوصی ریاضی در تهران هستم.

تدریس خصوصی ریاضی پایه نهم را از سال ۹۵ آغاز کردم و یک سال هم تدریس خصوصی ریاضی دهم به تعدادی دانش آموز داشتم و سال گذشته و امسال نیز در آموزشگاه تدریس خصوصی ریاضی هفتم را به عهده داشتم.

من در تدریس ریاضی پایه نهم روی تمامی مباحث ریاضی این پایه مسلط هستم و می توانم این مطالب را به شیوه ای قابل فهم برای دانش آموزان بیان کنم.

یکی از روش های بنده در تدریس خصوصی ریاضی پایه نهم استفاده از مثال های کاربردی و ملموس است من در هنگام تدریس برای هر مبحث ریاضی پایه نهم بیش از یک مثال کاربردی دارم من در تدریس سعی می کنم دانش آموزان را از فضای تئوری ریاضی خارج کنم و بیشتر آنها را با دنیای واقعی آشنا کنم مهمترین ضعف دانش آموزان پایه نهم نداشتن پایه قوی می باشد که معمولاً با استفاده از مثال هایی که در کلاس مکرراً حل می‌شود می‌توان آنها را با مفهوم ریاضی آشنا کرد اما لازم است که دانش آموز کمی بیشتر و مفهوم تر ریاضی را یاد بگیرد پس بهتر است که معلم به غیر از مثال ها و تمرین هایی که برای منزل می دهد دانش آموز را تشویق به تحقیق در مورد مباحث درسی کتاب خود کند البته اساس ریاضی تمرین کردن است با تمرین های زیاد باعث تقویت این درس خواهد شد.

در تدریس خصوص ریاضی و یا گروهی دبیر نیازمند به یک رابطه سالم با دانش آموز است و همچنین دبیر باید بتواند به ثبات عاطفی و روانی در هنگام تدریس داشته باشد و مسائل بیرون دبیر به دانش آموز مربوط نمی‌شود و این نباید در کلاس در رفتارهای دبیر خود را نشان دهد.

بنده خودم به قدرت بیان و استفاده از وسایل کمک اموزشی در هنگام تدریس بسیار معتقدم و در جایی که امکان استفاده از وسایل کمک آموزشی نیست بیشتر از قدرت فن بیانم برای تدریس استفاده می‌کنم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.