ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی دهم در منزل

آرش امینی هستم فوق لیسانس مکانیک خودرو دبیر تدریس خصوصی درس ریاضی دهم در منزل هستم و به مدت دو سال در آموزش ریاضی دهم و ۳ سال در دبیرستان و یک سال نیز مشاور تحصیلی بودم.

بنده کلاس های تحلیل محتوای کتب درسی یازدهم و دهم را گذرانده ام و بطور اختصاصی پایه دهم در دروس ریاضی و فیزیک.

آرش امینی هستم فوق لیسانس مکانیک خودرو دبیر تدریس خصوصی درس ریاضی دهم در منزل هستم و به مدت دو سال در آموزش ریاضی دهم و 3 سال در دبیرستان و یک سال نیز مشاور تحصیلی بودم.

من در تدریس ریاضی دهم از ابزار آموزشی استفاده می کنم از نظر من دانش اموز بصورت کارورزی و تصویری قبل از تدریس کلامی مطالب را بهتر یاد می گیرد.

بهتری متد تدریس که در پایه دهم داشتم این بود که روی مسئله، از صفر تا صد مبحث را درس میدهم و ترجیح میدهم که مفاهیم ریاضی ، به صورت مجرد بیان نشوند. همچنین سعی میکنم که یک موضوع را با روش های مختلف توضیح دهم تا برای همه ی دانش آموزان که سبک مختلف یادگیری دارند، مفهوم باشد.

بهتر است دانش آموز نوع فکر کردن را یاد بگیرد.

دبیر حرفه ای ریاضی باید برای انتقال مفاهیم صبر و حوصله داشته باشد زیرا بعضی از دانش آموزان ضعف های اساسی در درس ریاضی دارند به همین دلیل هست که من همیشه روی نحوه تدریسم تمرکز دارم.

به دلیل تسلطم بر روی مفاهیم ریاضی دهم تمرین های متنوعی را در کلاس حل می کنم تا دانش آموزان با انواع سوال ها آشنا شوند ارتباط خیلی خوبی با دانش آموزان دارم.

در کلاس گروهی یا تقویتی ریاضی دهم برای منزل تمرین های کارشده و فکر شده به دانش آموزان می دهم تا انگیزه آنها برای حل تمرینات بالا برود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.