ثبت نام

88904002 - 021

امین طالبی | معلم خصوصی پایه هشتم

من امین طالبی معلم خصوصی پایه هشتم در درس ریاضی هستم به مدت سه سال تدریس ریاضی هشتم داشتم دو سال هم معلم خصوصی ریاضی نهم بودم و در حال حاضر هم با مدرسه و پژوهش سرا همکاری دارم.

از زمانی که معلم خصوصی ریاضی هشتم شدم تا به امروز به طور تمام وقت در این حرفه فعالیت داشتم و در هر موسسه و مجموعه بهترین عملکرد را از خودم در جهت تدریس به دانش آموزان نشان دادم در واقع برای من فرقی نمی‌کند که در یک مدرسه غیر انتفاعی هستم یا در پژوهش سرا و یا حتی در یک سرای محل من همیشه بهترین تدریسم را به دانش‌آموزان ارائه می‌دهم.

من امین طالبی معلم خصوصی پایه هشتم در درس ریاضی هستم به مدت سه سال تدریس ریاضی هشتم داشتم دو سال هم معلم خصوصی ریاضی نهم بودم و در حال حاضر هم با مدرسه و پژوهش سرا همکاری دارم.

از نظر من معلم باید آنقدر وجدان کاری داشته باشد که مکان برای او تعیین کند که چگونه تدریس کند مثلا اگر در یک موسسه ریاضی است نحوه تدریس بهتری نسبت به یک سرای محله داشته باشد یا وقتی که در تدریس خصوصی منزل حضور دارد با تدریس خصوصی آموزشگاه تفاوتی قائل شود.

معلم آن قدر علاقه مند به تدریس باشد که از تدریس کردن لذت ببرد و از آن انرژی بگیرد و همان انرژی را به دانش آموزان منتقل کند معلمی که مکان و مبلغ تعیین کننده نحوه تدریس او هستند و بازخورد مناسبی را به دانش آموزان خود ارائه نخواهد داد و تماماً ذهن خود را درگیر همین مباحث مکان و مبلغ خواهد کرد.

من در تدریس ریاضی به صورت گام به گام عمل می کنم و حتی نمونه سوالاتی که حل می‌کنم از آسان به سخت است تا دانش‌آموزان از حل آن انرژی بگیرند همان انرژی هم که از دانش آموزان می گیرم به خود آنها برمی گردانم به همین دلیل کلاس‌های من همیشه با مقداری شوخ‌طبعی همراه است تا دانش آموزان از کلاس خوشگل ریاضی خسته نشوند و از بودن در کلاس لذت ببرند.

در شب‌های امتحان فقط نمونه سوال ریاضی حل می کنم و به دلیل اینکه مدت زمان زیادی است که ریاضی هشتم و نهم را تدریس می کنم در شب‌های امتحان می دانم که کدام نوع سوالات از فصل های متفاوت بیشترین نمره را دارند به همین دلیل هم آن نمونه سوال ها را با دانش آموز کار می کنند تا بتوانند بالاترین نمره ممکن را بگیرد.

البته اصلا موافق کلاس های شب امتحان و دیرهنگام نیستم زیرا فقط مسکنی بر روی درد اصلی هستند و از نظر من دانش‌آموزان باید ریاضی را بفهمند و در طول سال از کلاس معلم خصوصی استفاده کنند زیرا درس ریاضی یک درس تمرین کردنی است و معلم خصوصی باعث می‌شود که دانش آموز بتواند به صورت عملی ریاضیات را تمرین کند و نتیجه لازم را بگیرد.

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.