ثبت نام

88904002 - 021

امیر جلالی | تدریس خصوصی ریاضی سال هشتم در منزل

من امیر جلالی فوق لیسانس مهندسی مکانیک ۳ سال سابقه تدریس خصوصی ریاضی سال هشتم در منزل را دارم.

در دانشگاه آزاد تهران تحصیل کردم و بیش از ۱۲ سال است که تجربه تدریس خصوصی ریاضی را دارم.

من امیر جلالی فوق لیسانس مهندسی مکانیک ۳ سال سابقه تدریس خصوصی ریاضی سال هشتم در منزل را دارم.

من از دوران راهنمایی و دبیرستان به ریاضی علاقه مند بودم و همیشه نمرات بالایی را در درس ریاضی میگرفتم و از همان زمان به همکلاسیان خودم در زنگ های تفریح و زنگ های ورزش و حتی منزل آنها ریاضی را آموزش می دادم.

پس از اینکه وارد دانشگاه شدم در آنجا در بین دانشجویان ضعف پایه ای ریاضی دبیرستان را بیشتر احساس کردم. حتی با اینکه تعدادی از همکلاسی های هم رتبه های خوبی را در کنکور آورده بودند اما در درک ریاضیات دبیرستان واقعاً مشکل داشتند و متوجه شدم که آنها از روش های میانبر توانسته بودند که تست های کنکوری را بزنند اما در دانشگاه که باید آن مطلب درسی و آن مبحث را به خوبی می فهمیدند را نفهمیده بودند و در درکه مباحث ریاضی دانشگاه مشکلات اساسی داشتند

در نتیجه وقتی شروع به تدریس ریاضی در بین همکلاسی‌های هم کردم متوجه شدم که به آنها هم می‌توانم ریاضی را به صورت مفهومی آموزش بدهم به طوری که واقعاً آن را بفهمند و همین موضوع باعث شد که وارد آموزشگاه های تدریس خصوصی شوند و شروع به تدریس ریاضیات دبیرستان کنم.

پس از این که نظام آموزشی تغییر کرد و راهنمایی و دبیرستان جای خود را به متوسطه اول و دوم داد متوجه شدم بسیاری از دانش‌آموزان نیز در پایه های هفتم و هشتم نیز دچار همان مشکل نفهمیدن مبحث درسی هستند در نتیجه با فراگیری نظام آموزشی آموزش و پرورش توانستم شروع به تدریس ریاضی پایه های هفتم و هشتم و نهم کنم

در حال حاضر با دو موسسه تخصصی آموزش ریاضی در تهران فعالیت دارم و بیشتر تمرکز بر روی پایه هشتم و نهم استو بسیاری از دانش‌آموزان را توانستم به ریاضی علاقه مند کنم و در شب‌های امتحان نیز تدریس ریاضی دانش‌آموزان دبیرستان را نیز به عهده می‌گیرم و با آنها رفع اشکال و نمونه سوال کار می‌کنم.

دروس ریاضی دبیرستان را به طور کامل مسلط هستم اما ترجیح می‌دهم که بر روی پایه های هفتم و هشتم و نهم تمرکز داشته باشم زیرا احساس می‌کنم موفق تر عمل می کنم و کلاسهایم نتیجه بهتری را خواهد داشت.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.