ثبت نام

88904002 - 021

الهه زمردی | معلم خصوصی ریاضی کلاس سوم

من الهه زمردی هستم با ۵ سال سابقه کار به عنوان معلم خصوصی ریاضی کلاس سوم

مدرک کارشناسی ارشد در رشته ریاضی کاربردی را دارم و در مدرسه غیرانتفاعی و پژوهش سرای که تدریس می‌کنم بهترین معلم کلاس سوم ابتدایی هستم.

کار تدریس خصوصی را من بعد از فارغ التحصیلی شروع کردم و بعد از اینکه در سه موسسه درخواست معلم خصوصی فعالیت کردم وارد مدرسه شدم و بعد از آن تا به امروز معلم ریاضی سوم ابتدایی هستم.

من الهه زمردی هستم با ۵ سال سابقه کار به عنوان معلم خصوصی ریاضی کلاس سوم

کار معلمی از جمله شغل هایی هستند که تا زمانی که شما آن را تجربه نکنید تفاوت معلم ها را از یکدیگر نمی توانید متوجه شوید و صرفاً اندکی رزومه نوشتن و ادعای تدریس های به روز هم نمی تواند تضمینی برای یک تدریس ایده آل باشد.

در مدتی که من با موسسات خصوصی همکاری داشتم و هنوز هم با برخی از آنها همکاری دارم شاگردانی داشتم که در ثبت نام برای تدریس خصوصی بسیار دیر عمل می‌کردند زیرا والدین آنها معتقد بودند که باید کلاس خصوصی را نزدیک به شب امتحان گرفت تا مطالب در ذهن فرزندشان بماند و بتواند در امتحان نمره لازم را بیاورد.

اول اینکه این طرز فکر در پایه های پایینی کلاس سوم ابتدایی یکی از مخرب ترین تفکراتی است که خانواده‌ها به خورد فرزندانشان می دهند و به مرور زمان فرزندشان را به یک فرد دقیقه نودی تبدیل می‌کنند.

از نظر من حتی اگر دلایل دیگری به غیر از این تفکر هم وجود دارد بهتر است والدین آن را با فرزندشان در میان بگذارند مثلاً اگر دغدغه آنها مالی استبیان این موضوع که فرزندشان بهتر است گفتن این است که کلاس گرفتن در شب امتحان بهتر است چون مطالب در ذهن تو میماند.

دوم اینکه امتحان فقط یک مسئله کوتاه مدت است و حتی به طور بلعکس ممکن است دانش آموزانی حتی نمره خوبی در امتحان کسب کنند اما آنچه را که باید یاد میگرفتن را نمی‌فهمند و در پایه های بالاتر و در زندگی همه آن مطالب را فراموش می‌کنند و علناً تعداد سالهایی که مشغول به تحصیل بودند را به طور کامل از دست می‌دهند.

به نظر من دانش آموز اگر حتی یک مبحث درسی را از کتاب خودش به خوبی متوجه شود نمره متوسط هم برای او کارساز است و بهتر از این است که نمره عالی بگیرد اما هیچ چیز از آنچه را که در مدرسه یاد می‌گیرد نفهمد.

بارها به تجربه دیده‌ام که آموزش مفهومی چنان بر روی نحوه تفکر دانش آموزان در مورد درس ریاضی تاثیر می‌گذارد که آنها در آینده به دنبال یادگیری های بیشتر خواهند بود زیرا لذت یادگیری را معلم خوب آنها به شاگردانش چشانده است.

معلمی که به صورت مفهومی ریاضی را آموزش می دهد و نگاه دانش آموزان را نسبت به ریاضی تغییر می‌دهد و آنها را به ریاضی علاقه مند می کندفقط ریاضی را به آنها آموزش نمی‌دهد بلکه به آنها یاد می‌دهد هر آنچه را که در ظاهر می‌بینیم و دوست نداریم ممکن است در باطن بسیار جذاب باشند و از همه مهمتر با آنها یاد می‌دهد که یادگیری بزرگترین لذتی این است که یک انسان نمی‌تواند آن را تجربه کند.

 

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.