ثبت نام

88904002 - 021

الناز مریوانی | معلم خصوصی زیست دهم

من الناز مریوانی هستم، دارای مدرک کارشناسی بهداشت محیط هستم و حدود ۱۳ سال است که به تدریس خصوصی درس زیست دوره دوم متوسطه مشغول هستم، ۶ سال است که به طور اختصاصی زیست شناسی کنکور را تدریس می کنم و تجربه خوبی در زمینه آموزش این درس دارم.

زیست شناسی یکی از دروسی است که دانش آموزان در سال دهم برای اولین بار با آن آشنا می شوند، البته در دوره ابتدایی و متوسطه اول نیز درس علوم یکی از دروس پایه است که بخشی از مفاهیم و سرفصل های درس زیست را شامل می شود، با این حال دانش آموز در سال دهم برای اولین بار با درسی به نام زیست شناسی آشنا می شود. این درس برای دانش آموزان رشته تجربی یک درس اختصاصی و بسیار مهم است.

من الناز مریوانی هستم، دارای مدرک کارشناسی بهداشت محیط هستم و حدود 13 سال است که به تدریس خصوصی درس زیست دوره دوم متوسطه مشغول هستم، 6 سال است که به طور اختصاصی زیست شناسی کنکور را تدریس می کنم و تجربه خوبی در زمینه آموزش این درس دارم.

درس زیست شناسی از جمله دروسی است که برای یادگیری مفاهیم آن دانش آموز باید تمرکز و دقت مناسب در کلاس درس حاضر شود، ضمن این که برای یادگیری بهتر باید در ساعت مطالعه در منزل نیز شرایط کافی برای داشتن تمرکز و مطالعه در شرایط ایده آل برای دانش آموز فراهم باشد.

یکی از مواردی که در مورد زیست دهم باید به آن اشاره کنم این است که دانش آموز باید بیاموزد در زمان مطالعه خلاصه نویسی کرده و یا نکات مهم درسی را یادداشت یا هایلایت کند، با این حال همچنان کتاب درسی بهترین منبع مطالعاتی و یادگیری زیست شناسی دهم است.

از آنجایی که زیست شناسی به مسائل پیرامون محیط زیست و زندگی گیاهی و جانوری یا بدن انسان مربوط می شود برای بسیاری از دانش آموزان درس محبوبی محسوب می شود و از مطالعه و یادگیری آن لذت میبرند با این حال معلم باید سعی کند تا جایی که می تواند مباحث و نکات درسی را با آزمایشات و یا مثالهای ملموس و قابل تصویر سازی برای دانش آموزان شرح دهد.

درس زیست شناسی یکی از دروس اختصاصی دانش آموزان رشته تجربی در کنکور است، بنابراین آموختن مطالب آن و یادگیری مفهومی می تواند در زمان کنکور برای دانش آموز مفید باشد.

وقتی دانش آموز تمام نکات مهم هر مبحث را در اختیار داشته باشد در زمان امتحان با یک مرور کلی امید کسب بهترین نتیجه را خواهد داشت. با این وجود تنها راه تمرین کردن درس زیست شناسی مطالعه دقیق به همراه حل نمونه سوالات امتحانی این درس است.

تهیه کتاب های کمک درسی نیز می تواند راه حل مناسبی برای دانش آموزان در راه یادگیری مفهومی درس زیست باشد. در هر صورت به عنوان معلم خصوصی زیست شناسی دهم باید بگویم که مطالعه دقیق و آموختن مفاهیم با شیوه های صحیح آموزشی به دانش آموز کمک می کند تا در یادگیری درس زیست موفق باشد.

وقتی دانش آموز به درس زیست علاقه داشته باشد مطمئنا زیست شناسی سالهای بالاتر را نیز با کنجکاوی و علاقه دنبال خواهد کرد و در صورت یادگیری نکات مهم تستی هر کتاب مطمئنا در کنکور نیز عملکرد قابل قبولی خواهد داشت. من سعی می کنم که دانش آموز به جزوه خوبی دسترسی داشته باشد و بتواند با مرور کلی مطالب در امتحان زیست دهم نمره خوبی گرفته و برای یادگیری زیست در سال های بعد نیز انگیزه لازم را داشته باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.