ثبت نام

88904002 - 021

آموزش و تدریس ریاضی کنکور و پیش دانشگاهی در تهران + هزینه تدریس

برگزاری کلاس های آموزشی و تدریس خصوصی ریاضیات توسط بهترین اساتید ریاضی تهران و زیر نظر مرکز تخصصی ریاضیات

حتما شما هم تبلیغات زیادی را درباره آموزش و تدریس ریاضی پیش دانشگاهی مشاهده کرده اید و در میان این همه تبلیغات نمی دانید کدام دبیر را برای تدریس ریاضیات انتخاب کنید.

ما در این مطلب از مدرسانه توضیحاتی را ارائه می دهیم که می تواند کمک کند تا دانش آموز بهترین دبیر ریاضی خانم یا آقا را برای تدریس دروس ریاضی انتخاب کند.

برگزاری کلاس های آموزشی و تدریس خصوصی ریاضیات توسط بهترین اساتید ریاضی تهران و زیر نظر مرکز تخصصی ریاضیات

بهتر است قبل از انتخاب دبیر درباره دبیر یا موسسه تدریس ریاضی به خوبی تحقیق کنید. شما برای آموزش ریاضی هزینه های قابل توجهی را پرداخت می کنید و این حق شماست که بهترین آموزش ها را دریافت کرده و اشکالات ریاضی تان را رفع کنید.

مرکز ریاضی به صورت ویژه و تخصصی روی دروس ریاضی کار می کند, این مرکز تخصصی ریاضیات بهترین دبیران ریاضی را برای آموزش و تدریس دروس ریاضی در اختیار داشته و مطمئن باشید که این اساتید از بهترین های تهران می باشند.

احتمالا برای شما سوال است که چرا معلم های مدرسانه بهترین هستند؟ در مرکز ریاضیات دبیران بعد از گذراندن مراحل مختلف و تخصصی موسسه ریاضیات در این مرکز استخدام و مشغول به فعالیت و تدریس می شوند. ما قبلا در مطلبی با عنوان سبک فعالیت مدرسانه توضیحاتی بسیار کاملی در این خصوص داده ایم, پیشنهاد می شود حتما این مطلب مطالعه کنید.

فکر می کنیم بعد از خواندن مقاله سبک فعالیت مدرسانه به خوبی متوجه شده اید که چرا مدرسانه بهترین اساتید ریاضی را در اختیار دارد. البته اگر دوست دارید باز هم درباره مدرسانه بدانید می توانید اطلاعات بیشتر را در صفحه سبک آموزشی مدرسانه مشاهده کنید.

شاید با خود می گویید که برای رزرو این دبیران باید هزینه های بالایی پرداخت شود, اما اصلا اینطور نیست, شاید جالب باشد به شما بگوییم که قیمت ها و هزینه های تدریس خصوصی ریاضی در کلاس های مدرسانه نسبت به بسیاری از موسسات و دبیران بسیار مناسب تر می باشد.

شاید باور نکنید اما قیمت تدریس ریاضی کنکور و پیش دانشگاهی به ازای یک جلسه ۱/۵ ساعته توسط دبیران مدرسانه فقط ۹۰٫۰۰۰ تومان می باشد.

البته شما اگر می خواهید باز هم با هزینه های پایین تری آموزش های ریاضی را دریافت کنید می توانید در کلاس های تدریس گروهی مدرسانه شرکت کنید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.