ثبت نام

88904002 - 021

مرضیه یاسری | آموزش مفهومی ریاضی کلاس نهم

من مرضیه یاسری هستم، مدرس خصوصی ریاضی دوره دوم متوسطه و دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض هستم. بیش از ۱۵ سال است که به تدریس ریاضیات مشغول هستم و ۵ سال است که به عنوان مدرس ریاضی تیزهوشان مشغول به کار هستم.

ریاضی پایه نهم یکی از کتاب های ریاضی بسیار مهم در سیستم آموزشی است، دانش آموزان این پایه تحصیلی برای انتخاب رشته به نمره عالی درس ریاضی خود احتیاج دارند، ضمن این که برای کسانی که علاقه به ادامه تحصیل در رشته های ریاضی و تجربی دارند یادگیری مفهومی ریاضی کلاس نهم بسیار حائز اهمیت است. بنابراین تاکید بر آموزش مفهومی ریاضی کلاس نهم بسیار است.

من مرضیه یاسری هستم، مدرس خصوصی ریاضی دوره دوم متوسطه و دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض هستم. بیش از 15 سال است که به تدریس ریاضیات مشغول هستم و 5 سال است که به عنوان مدرس ریاضی تیزهوشان مشغول به کار هستم.

برای اینکه دانش آموز این پایه برای حضور در کلاسهای بالاتر و یادگیری مفاهیم پیچیده ریاضی در کلاسهای دهم، یازدهم و دوازدهم آماده باشد، باید ریاضی پایه نهم و هشتم را به خوبی فرا گیرد. بهتر است برای یادگیری مفهومی ریاضی حتما یک برنامه ریزی دقیق برای یادگیری این درس و همچنین تمرین و بررسی میزان توانایی های دانش آموز در درس ریاضی نهم وجود داشته باشد.

بهتر است برنامه ریزی برای یادگیری مفهومی ریاضیات توسط یک مشاوره تحصیلی و با توجه به شرایط ویژه دانش آموز و مختص به او نوشته شود. این برنامه می تواند شامل ساعات کلاسی درسی، مرور مطالب و حل تمرین باشد.

نکته مهم بعدی استفاده از یک معلم خصوصی با تجربه و کاربلد برای پیشرفت در درس ریاضی نهم یا رفع اشکالات و تمرکز روی نقاط ضعف در این درس می باشد. استفاده از شیوه های متناسب با توانایی دانش آموز و به کار بردن روش های خلاقانه برای آموزش ریاضیات نهم از جمله مزایای استفاده از معلم خصوصی برای یادگیری ریاضیات است.

یک روش بسیار مناسب برای تسلط به مباحث درسی تمرین حل کردن است، وقتی شما تمرینات بسیاری از هر مبحث درسی حل می کنید مطمئنا این مفاهیم به خوبی در ذهن شما تثبیت می شود، پس سعی کنید تا جایی که می توانید وقت برای حل تمرین های مختلف در نظر بگیرید. این تمرین ها می تواند از نمونه سوالات امتحانی سالهای گذشته و یا تمرین های موجود در کتاب های  کمک درسی باشد.

اگر میخواهید به خوبی نقاط ضعف خود را درک کرده و روی آنها تمرکز کنید پیشنهاد میکنم که حتما به صورت مداوم در حال شرکت در آزمون باشید. این آزمونها می تواند آزمون آنلاین باشد یا یک کوئیز کوچک که مدرس خصوصی یا معلم کلاسی برگزار می کند، در هر صورت تنها راهی که می توانید به مشکلات یادگیری خود پی ببرید همین آزمون ها هستند.

مطمئنا  این روش های ذکر شده باعث می شود که یک دانش آموز کلاس نهمی بتواند به خوبی با درس ریاضیات پیش رفته و یک نمره قابل قبول در این درس کسب کند، ضمن این که برای یادگیری مفاهیم بیشتر در سالهای بالاتر تحصیلی آمادگی لازم را پیدا خواهد کرد. مطمئنا داشتن انگیزه برای موفقیت در یادگیری ریاضی به شما کمک می کند تا با پشتکار و علاقه بسیار برنامه ای که تدوین کرده اید به مرحله عمل و اجرا برسانید و در هدف خود موفق باشید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.