ثبت نام

88904002 - 021

آزمون آنلاین ریاضی یازدهم

آموزش ریاضی یازدهم از آن جهت دارای اهمیت  است که یکی از منابع کنکور بعد از اتمام پایان تحصیلات دبیرستان است. این کتاب شامل مباحث بسیار مهم و کاربردی ریاضیات است، ضمن این که فرمول ها و مفاهیم پیچیده ای دارد که دانش آموز را برای پاسخگویی به سوالات به چالش می کشد. مهمترین راه موفقیت در این یادگیری درس ریاضی یازدهم این است که دانش آموز نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی بداند و فرصت کافی برای مطالعه و تمرین نقاط ضعف خود مهیا کند. این که چگونه می توان به راحتی نقاط ضعف دانش آموز در درس ریاضی یازدهم را فهمید و برای رفع آن تلاش کرد. موضوع این مقاله است.

آزمون ریاضی بهترین راه کشف نقاط ضعف

یک دانش آموز تا زمانی که در یک آزمون یا امتحان شرکت نکند و عملکرد مستندی از خود ارائه ندهد، مشخص نیست که چه میزان از درس را آموخته و نقاط ضعف او در یادگیری کجاست. به همین دلیل یک روش دقیق و واقعی برای رسیدن به این نکته که نقاط ضعف دانش آموز در یادگیری ریاضی یازدهم کجاست این است که او در یک امتحان با سوالات استاندارد شرکت کرده و نتیجه مشخص شود.

آموزش ریاضی یازدهم از آن جهت دارای اهمیت  است که یکی از منابع کنکور بعد از اتمام پایان تحصیلات دبیرستان است. این کتاب شامل مباحث بسیار مهم و کاربردی ریاضیات است، ضمن این که فرمول ها و مفاهیم پیچیده ای دارد که دانش آموز را برای پاسخگویی به سوالات به چالش می کشد. مهمترین راه موفقیت در این یادگیری درس ریاضی یازدهم این است که دانش آموز نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی بداند و فرصت کافی برای مطالعه و تمرین نقاط ضعف خود مهیا کند. این که چگونه می توان به راحتی نقاط ضعف دانش آموز در درس ریاضی یازدهم را فهمید و برای رفع آن تلاش کرد. موضوع این مقاله است.

در شرایط کرونا و عدم امکان حضور در مدرسه چگونه یک آزمون استاندارد برگزار کنیم؟

شاید این سوال بسیاری از والدین و مدرسین در سال تحصیلی جاری است. آموزش آنلاین و عدم حضور دانش آموزان در مدرسه شرایط برگزاری یک آزمون استاندارد با تعریف سنتی خود را عملا از ما گرفته است، در حال حاضر تنها راه برای ارزیابی صحیح دانش آموزان به ویژه در سالهای سرنوشت سازی چون مقطع یازدهم و دوازدهم متوسطه شرکت در آزمون آنلاین است. یک آزمون کاملا استاندارد با سوالات طبقه بندی شده، مفهومی و چالشی که بتواند دانسته های یک دانش آموز را به خوبی بررسی کند.

آزمون آنلاین ریاضی یازدهم مدرسانه یک راه حل منطقی برای همه

ما در مدرسانه سعی کرده ایم با آزمون آنلاین ریاضی یازدهم به مشکل برگزاری آزمون در شرایط استاندارد خاتمه دهیم. آزمون آنلاین ریاضی یازدهم در مدرسانه دارای ویژگی های منحصربه فردی است که هم دانش آموز را به چالش می کشد و هم می تواند نگرانی والدین و مدرسین برای یافتن نقاط ضعف دانش آموزان خاتمه دهد.

ویژگی های آزمون آنلاین ریاضی یازدهم مدرسانه

این آزمون منحصربه فرد که توسط کارشناسان فنی مدرسانه طراحی شده است، دارای ویژگی هایی است که می تواند رسمیت و کاربردی بودن آن را کاملا اثبات کند. این ویژگی ها به شرح زیر است:

قابلیت دسترسی برای همه دانش آموزان پایه یازدهم

این آزمون به صورت آنلاین طراحی شده است بنابراین تمام دانش آموزان پایه یازدهم از سراسر کشور حتی دورافتاده ترین نقاط نیز با در اختیار داشتن یک سیستم عامل هوشمند (اعم از موبایل، تبلت، کامپیوتر، لپتاپ و…) و اینترنت می توانند در شرایط کاملا برابر به این آزمون دسترسی داشته باشند.

سوالات استاندارد، منحصر به فرد و کارشناسانه

سوالاتی که برای آزمون آنلاین ریاضی یازدهم طراحی شده است کاملا استاندارد و توسط بهترین مدرسین ریاضی همکار با مجموعه مدرسانه طراحی شده است. این سوالات به صورت تستی یا چهار گزینه ای است و کاملا مفهومی بوده و دانش آموز را برای بررسی دقیق سوال و رسیدن به پاسخ به چالش می کشد.

امکان دسترسی به کلید سوالات

بعد از پایان آزمون و مشاهده نتیجه آن توسط دانش آموز امکان دسترسی به کلید سوالات برای او فراهم است و میتواند با مشاهده آن اشکالات خود را متوجه شده و بداند که کدام سوالات را اشتباه پاسخ داده است.

امکان شخصی سازی آزمون

آزمون آنلاین ریاضی یازدهم در مدرسانه به دو صورت آزمون آماده و  آزمون شخصی سازی شده در دسترس است، آزمون آنلاین آماده توسط کارشناسان مدرسانه طراحی شده است اما در آزمون شخصی سازی شده امکان طراحی سوال از کتاب ها، فصلها، بخش ها و موضوعات مورد درخواست کاربر وجود دارد. به این ترتیب والدین یا مدرسین گرامی می توانند در صورت لزوم درخواست برگزاری آزمون با شرایط مورد نظر خود را ارسال کنند.

آزمون آنلاین ریاضی یازدهم آموزش ریاضی یازدهم از آن جهت دارای اهمیت  است که یکی از منابع کنکور بعد از اتمام پایان تحصیلات دبیرستان است. این کتاب شامل مباحث بسیار مهم و کاربردی ریاضیات است، ضمن این که فرمول ها و مفاهیم پیچیده ای دارد که دانش آموز را برای پاسخگویی به سوالات به چالش می کشد. مهمترین راه موفقیت در این یادگیری درس ریاضی یازدهم این است که دانش آموز نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی بداند و فرصت کافی برای مطالعه و تمرین نقاط ضعف خود مهیا کند. این که چگونه می توان به راحتی نقاط ضعف دانش آموز در درس ریاضی یازدهم را فهمید و برای رفع آن تلاش کرد. موضوع این مقاله است.

امکان استفاده از آزمون های مدرسین با تجربه

مدرسین باتجربه می توانند با هزینه ای اندک سوالات مورد نظر خود را جهت آزمون آنلاین ارسال کنند تا این سوالات با نام خود آنها در سایت به نمایش گذاشته شود.

شبیه سازی سوالات

در آینده نزدیک سوالات ریاضی به صورت شبیه سازی  سوالات کنکور و تیزهوشان در اختیار دانش آموزان قرار میگیرد. این نوع آزمون ها جهت آماده سازی دانش آموز برای شرکت در کنکور یا آزمون تیزهوشان بسیار موثر خواهند بود.

آیا نتیجه این آزمون قابلیت اعتماد دارد؟

در آزمون های آنلاین ممکن است شرایط برای تقلب یا آزمون به صورت “کتاب باز” مهیا باشد، اما در آزمون آنلاین مدرسانه با توجه به این که نمایش سوالات به صورت رندوم صورت میگیرد دانش آموزان نمی توانند در این آزمون با یکدیگر همکاری کنند، بنابراین نتیجه آزمون در واقع عملکرد واقعی دانش آموز و نقاط ضعف واقعی او را نشان می دهد.

کلام آخر

از آنجایی که برگزاری آزمون در شرایط استاندارد می تواند به دانش آموز کمک کند تا نقاط ضعف خود را در یادگیری بشناسد، می تواند معیار مناسبی برای خانواده ها جهت ثبت نام دانش آموز در کلاس های تقویتی یا استفاده از معلم خصوصی و یا برنامه ریزی دقیق برای مطالعه با کیفیت تر درس ریاضی یازدهم باشد. از طرفی تستی بودن سوالات به دانش آموزان کمک می کند تا با ماهیت سوالات تستی آشنا شوند و روش های حل مسئله در این گونه سوالات را بیاموزند.

ما سعی کرده ایم بهترین راه حل برای بهبود یادگیری مفهومی ریاضیات به دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی ارائه دهیم، مطمئنا استفاده از این آزمون می تواند نقش مهمی در یادگیری بهتر، برنامه ریزی موثرتر و فراهم سازی بستر مناسب تری برای دانش آموزان داشته باشد.

برای شرکت در آزمون آنلاین باید عضو مدرسانه شوید 

آزمون آنلاین ریاضی یازدهم 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.