ثبت نام

88904002 - 021

آرزو سلامی | آموزش مفهومی ریاضی کلاس دهم در تهران

من آرزو سلامی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض و مدرس خصوصی ریاضیات پایه های مختلف تحصیلی هستم، در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور و ریاضی تیزهوشان فعالیت می کنم و طراح سوالات آزمون های شبیه سازی شده در یکی از موسسات آموزشی معتبر تهران هستم.

در مورد آموزش مفهومی ریاضی دهم اگر بخواهم با دانش آموزان صحبت کنم باید بگویم که برای رسیدن به این هدف باید تلاش بسیاری کنید، از طرفی باید بدانید که ریاضی سال دهم اولین کتاب ریاضی دوره دوم متوسطه است و مفاهیم آن کاملا با آنچه تا کنون در کتاب های ریاضی آموخته اید متفاوت خواهد بود، پس برای این که در یادگیری این کتاب موفق باشید اولا باید از نظر پیش نیاز به کتاب های درسی سالهای گذشته تسلط خوبی داشته باشید و ثانیا در یادگیری مفاهیم جدید کتاب درسی سال دهم موفق عمل کنید.

من آرزو سلامی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض و مدرس خصوصی ریاضیات پایه های مختلف تحصیلی هستم، در زمینه تدریس خصوصی ریاضی کنکور و ریاضی تیزهوشان فعالیت می کنم و طراح سوالات آزمون های شبیه سازی شده در یکی از موسسات آموزشی معتبر تهران هستم.

در یادگیری ریاضی یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آن تمرین مداوم است، وقتی شما شکل های گوناگون طراحی سوال از یک مبحث درسی را حل می کنید مطمئنا به شیوه های پاسخگویی آن مبحث کاملا مسلط می شوید و هر نوع سوالی که در این زمینه مطرح شود برای شما قابل درک و پاسخگویی است، در واقع آموزش مفهومی ریاضی نیز به همین معنا است، شما باید بتوانید هر سوالی را درک کنید و راه حل آن را بیابید، ممکن است به جواب درست نرسید اما آن چه سوال از شما خواسته است را به خوبی درک کرده اید.

مطمئنا در مورد درس مفهومی چون ریاضی نمی توان و نباید انتظار داشت که دانش آموز با حفظ کردن درس در آن موفق باشد، بلکه ریاضی را باید به گونه ای بیاموزید که در سالهای تحصیلی بعدی بتوانید از دانسته های خود در این زمینه استفاده کنید، اگر درس را حفظ کرده باشید با پایان سال تحصیلی مطمئنا بخش زیادی از مباحث درسی را به فراموشی می سپارید، در حالی که در مورد ریاضی باید گفت که یک درس کاملا زنجیره وار است و تنها زمانی در آن موفق خواهید بود که تمام دانه های این زنجیر را کنار هم داشته باشید.

برای موفقیت در ریاضی دهم تنها راه شما این است که پایه ریاضی خوبی داشته باشید، برنامه ریزی منظمی برای مطالعه ریاضی دهم در اختیار داشته باشید و تمرین های زیادی از دروس این کتاب حل کنید، ضمن این که باید روش های مطالعه ریاضی را به خوبی بدانید، استفاده از معلم خصوصی در صورتی که فکر می کنید ساعات درسی مدرسه برای یادگیری شما کافی نیست یک گزینه مناسب است که کمک می کند سریعتر پیشرفت کنید.

سعی کنید همواره نقاط ضعف خود را بدانید و در صورتی که در یادگیری مفهوم و یا درسی دچار مشکل هستید در پی رفع مشکل باشید. قبل از رسیدگی به امتحان باید به آمادگی لازم برسید و با اعتماد به نفس کافی در امتحان شرکت کنید تا بتوانید نمره خوبی کسب کرده و موفق باشید. به این ترتیب علاوه بر کسب نمره خوب در  امتحان برای یادگیری درس ریاضی در سال یازدهم نیز آماده خواهید بود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.